Zwycięzcy MediaKreatora nagrodzeni!

Zwycięzcy MediaKreatora nagrodzeni!

23 września 2015 | Autor: Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

Dziś, podczas Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO w Gdańsku KOW, wydawca „Kuriera Kolejowego” wręczył nagrody laureatom konkursu MediaKreator. Była to już piąta edycja tego presiżowego konkursu.

Fot. Adam Brzozowski

– Kiedy przyszedłem do KOW-u, pomyślałem, żeby zacząć jednoczyć branżę marketingową i budować łączność między przedsiębiorstwami, działającymi w różnych obszarach, z drugiej strony przyświecał mi jeden cel – współpraca, kreatywność i zaangażowanie – powiedział prezes KOW Dariusz Kostrzębski.

–  Chciałbym podziękować KOW za to, że mamy okazję mówić dobrze o polskich firmach – powiedział podczas gali konkursu MediaKreator Arkadiusz Bąk, wiceminister gospodarki. – Dziś najważniejszym doświadczeniem, jakie możemy zebrać jest to, że nasze firmy muszą się wcześniej przygotować do realizacji inwestycji. Chcemy, abyśmy umieli wykorzystać pętlę związaną z infrastrukturą. Czyli nie samo wydanie pieniędzy jest tu istotne, ale przede wszystkim to, aby można je było umiejętnie wykorzystać. Polska bardzo mocno się rozwija. Abyśmy mogli dobrze sprzedać usługi firm, musimy mieć dobrą stretegię marketingową i robić to w sposób profesjonalny. W imieniu ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego: dziękujemy za już i prosimy o jeszcze.

– Cieszę się, że zaczynamy mówić o kolei dobrze – powiedział Krzysztof Dyl, prezes UTK. – Na szczęście teraz patrzymy na to w zupełnie innych kategoriach.

KATEGORIA GADŻET I POLIGRAFIA

W tej kategorii oceniane były materiały promocyjne, np.: kalendarze, reklamy prasowe, ulotki, katalogi, foldery, gadżety, albumy, roll-upy, etc.

W tej kategorii zwyciężyła firma Aste. Nagrodę odebrała Małgorzata Kwasigroch, kierownik marketingu. Wyróżnienie w tej kategorii przypadło z kolei Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie. Nagrodę odebrała Krystyna Pękała, prezes zarządu firmy.

KATEGORIA EVENT/JUBILEUSZ

W tej kategorii nagradzane są niestandardowe działania związane z organizacją konferencji, targów, jubileuszów firmowych, pikników, spotkań biznesowych, spotkań integracyjnych, etc.

Zwycięzcą w tej kategorii została Pomorska Kolej Metropolitalna. Nagrodę odebrał Krzysztof Rudziński, prezes zarządu oraz Tomasz Konopacki, kierownik Sekcji Kontaktów Społecznych.

KATEGORIA DZIAŁANIA INTERNETOWE

W tej grupie zgłoszonych do konkursu projektów znalazły się działania marketingowe, w których w innowacyjny sposób wykorzystano narzędzia internetowe i mobilne technologie.

Laureatem tej kategorii zostałą spółka Wars. Nagrodę odebrał Artur Kowalczyk, dyrektor operacyjny spółki.

KATEGORIA FILM/FOTOGRAFIA

W tej kategorii firmy zgłaszały przykłady produkcji, które w innowatorski sposób pokazują produkty i usługi firmy.

Zwycięzcą tej kategorii została Łódzka Kolej Aglomeracyjna. Nagrodę odebrał Andrzej Wasilewski, prezes zarządu oraz Janusz Malinowski, członek zarządu spółki.

KATEGORIA KREATOR IDEI

Do konkursu w tej kategorii zgłaszane były osoby, które wyróżniły się ponadprzeciętnymi zasługami dla firmy – pracownicy inspirujący innych, obdarzeni wyobraźnią, pełni pomysłów i kreatywności.

Zwycięzcami tej kategorii zostali ex aequo Robert Kuczyński ze spółki Trakcja PRKiI S.A. oraz Maciej Kaczanowski z firmy Bombardier Transportation Polska.

KATEGORIA NIESTANDARDOWY PROJEKT

To kategoria, w której zebrane zostały innowacyjne projekty związane z komunikacją marketingową, których nie można zakwalifikować do innych kategorii konkursowych. Efekty działań tych projektów pokazują nową jakość w docieraniu do partnerów biznesowych i klientów

Zwycięzcą w tej kategorii została PKP Energetyka. Nagrodę odebrał Dariusz Bekas, główny specjalista spółki.

MediaKreator to konkurs dedykowany branży transportowej i okołotransportowej. Podczas konkursu nagradzane są najlepsze i najbardziej nowatorskie projekty marketingowo-promocyjne. Liczy się wyobraźnia, innowacyjność projektu i zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi marketingowych w praktyce.

Po raz pierwszy w konkursie MediaKreator w roli jury wystąpili niezależni specjaliści z branży marketingowej, przyznający punkty każdemu projektowi w skali 1-10. Dodatkowego dreszczyku emocji dostarczyć miała dwupoziomowa punktacja rodem z najbardziej znanych teleturniejów. Oprócz głosowania jury, każdy z uczestników Forum Marketingowego mógł przyznać 1 punkt swojemu faworytowi w każdej z kategorii.

– Zależało nam, aby nagrody za ciekawe pomysły przyznawało grono profesjonalistów, specjalistów z zakresu marketingu, chcieliśmy również, aby każdy z uczestników miał szansę wskazać wybrany przez siebie projekt – wyjaśnia Marlena Karbowniak, dyrektor rozwoju biznesu w spółce KOW, która jest organizatorem konkursu.

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!