Wideotelefony PR już na ośmiu dworcach

Wideotelefony PR już na ośmiu dworcach

15 listopada 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Osoby głuchonieme pragnące skorzystać z usług największego kolejowego przewoźnika pasażerskiego zyskują nowe udogodnienie. W Biurze Obsługi Podróżnego na krakowskim dworcu kolejowym został zainstalowany (ósmy już) tłumacz języka migowego online. Dzięki niemu załatwienie formalności związanych z zakupem biletu stało się dużo łatwiejsze.

Fot. Przewozy Regionalne

Tłumacz języka migowego zapewnia łatwe, sprawne i profesjonalne załatwienie sprawy, z którą zwróci się głuchoniemy podróżny. Urządzenie jest rozpoznawalne po wyraźnym graficznym znaku i można z niego korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -17.30.

Pierwszy wideotelefon stanął na warszawskim Dworcu Centralnym. - To był pilotażowy projekt zrealizowany w czerwcu tego roku, jeszcze przez mistrzostwami Euro 2012 – mówi Michał Stilger z biura prasowego Przewozów Regionalnych. – Spotkał się z żywym zainteresowaniem, dlatego będziemy tę usługę dalej rozwijać. Docelowo chcemy, aby te urządzenia stanęły tam, gdzie jest najwięcej pasażerów, czyli w większych miastach w kraju.

Z usług tłumacza można skorzystać na dworcach w Warszawie (oprócz Centralnego również na Wschodnim), w Kielcach, Krakowie, Rzeszowie, Szczecinie i Poznaniu.

Warto zaznaczyć, że Przewozy Regionalne są pierwszym przewoźnikiem kolejowym w Polsce, który udostępnia tę usługę w języku angielskim.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Lubuskie: szaleniec zatrzymuje pociągi Lubuskie: szaleniec zatrzymuje pociągi
Następny artykuł Czarnogóra: dwie ofiary zderzenia w tunelu Czarnogóra: dwie ofiary zderzenia w tunelu