WKD przeprowadzi badania marketingowe

WKD przeprowadzi badania marketingowe

07 grudnia 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Przez cały przyszły tydzień w pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej na odcinku Warszawa Śródmieście – Warszawa Salomea będą trwały badania frekwencji oraz tego, co można by ewentualnie zmienić w fukcjonowaniu przewoźnika.

Fot. Dominik Skudlarski

Badanie jest prowadzone co roku razem ze stołecznym Zarządem Transportu Miejskiego. – Mają na celu określenie liczby pasażerów korzystających w ramach wspólnego biletu WKD i ZTM z oferty WKD na odcinku warszawskim – mówi Krzysztof Kulesza, rzecznik prasowy WKD. – Na tej podstawie można przeprowadzić np. optymalizację połączeń.

Ponadto w kasach biletowych WKD oraz na stronie internetowej www.wkd.com.pl dostępne będą ankiety. Wypełnioną ankietę będzie można oddać w kasie biletowej WKD.