Agencje reklamowe poprawią wizerunek PKP

Agencje reklamowe poprawią wizerunek PKP

09 kwietnia 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Polskie Koleje Państwowe S.A. wybrały trzy firmy, które będą prowadzić działania reklamowe dla Grupy PKP w ramach programu „Twoja Kolej”.

Fot. PKP S.A.

Przetarg dotyczył świadczenia usług marketingowych w zakresie strategii, kreacji ATL, BTL oraz obsługi DTP dla wszystkich działań wizerunkowych, promocyjnych, reklamowych i informacyjnych.

PKP S.A. oceniły i wybrały firmy na podstawie zaproponowanej ceny za wykonanie zadania przetargowego (20 proc.), ceny usług i stawek wykonawcy (30 proc.) oraz kryterium kreatywności (50 proc.).

Za najkorzystniejsze zamawiający uznał oferty złożone przez: BGGA Warsaw Advertising Agency, Kamil Markiewicz People Group i Cam Media. Z wykonawcami PKP S.A. podpisze umowy ramowe.

Zwycięskie firmy zajmą się m.in. opracowaniem scenariuszy kampanii, przygotowaniem ich koncepcji kreatywnych, stworzeniem haseł reklamowych, produkcją, realizacją działań reklamowych oraz rekomendacją mediów. Będą prowadzić działania dla Grupy PKP do końca września tego roku.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł SOK na tropie złodziei infrastruktury SOK na tropie złodziei infrastruktury
Następny artykuł KO-PIERNIK - pociąg turystyczny z parowozem KO-PIERNIK - pociąg turystyczny z parowozem