Wyniki badania satysfakcji klientów potwierdzają stały wzrost jakości usług świadczonych przez DB Schenker Rail Polska. Ogólne zadowolenie klientów w 2013 roku otrzymało średnią ocenę 5,8 pkt. w siedmiostopniowej skali, co jest najwyższą notą spośród wszystkich europejskich spółek Grupy DB.
Badanie jest realizowane w formie telefonicznych wywiadów pogłębionych. Poza aktualną oceną jakości świadczonych usług w różnych obszarach, klienci są pytani o chęć dalszej współpracy z DB Schenker Rail Polska. Odpowiedź na to pytanie uzyskała równie wysoką notę, na poziomie 6 punktów. Podobnie wyglądała ocena chęci rekomendowania usług spółki, która wyniosła 5,8 pkt. i przekroczyła wynik, jaki uzyskano w ubiegłym roku.
- Przeprowadzone badanie dowodzi, że nasze wysiłki i ciągłe dążenie do spełniania potrzeb i oczekiwań klientów są skuteczne. Oznacza to również, że nasza strategia i kierunek, w którym podążamy są właściwe, a marka jest dobrze postrzegana na rynku – mówi Christian Schreyer, prezes DB Schenker Rail Polska.
DB Schenker Rail Polska została oceniona bardzo wysoko za rzetelna wiedzę i kompetencje. Klienci uznali spółkę za rzetelnego partnera, potrafiącego doradzać i wspierać klienta w dokonywaniu właściwych wyborów i najefektywniejszych, niezawodnych rozwiązań logistycznych. Niewątpliwą zaletą, wskazywaną przez klientów była również możliwość świadczenia zintegrowanych rozwiązań transportowych w ramach globalnej sieci, w porównaniu do konkurencyjnych firm.