Nagroda dla „W Podróży”

Nagroda dla „W Podróży”

31 marca 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Miesięcznik wydawany przez KOW media&marketing zajął drugie miejsce w Ogólnopolskim Konkursie na Najlepsze Wydawnictwa Promocyjne Regionów i Miast 2013/2014 „Globalny Format 2014”. Konkurs towarzyszył zakończonym w miniony weekend w Katowicach XX Międzynarodowym Targom Turystycznym GLOBalnie.

Do rywalizacji o nagrody w „Globalnym Formacie” mogą przystąpić wydawnictwa, które promują walory turystyczne miast oraz regionów i są udostępniane czytelnikom bezpłatnie. Kapituła konkursu, oceniając zgłoszone pisma, bierze pod uwagę zarówno kryteria ilościowe (nakład, liczba stron, liczba wersji językowych, dystrybucja), jak i jakościowe (nowatorskie ujęcie tematu, prezentowane treści, wartości promocyjne, wiarygodność przekazu, przejrzystość struktury publikacji, wartości poznawcze, eksponowanie produktów turystycznych, szata edytorska).

To już kolejna nagroda dla „W Podróży”. W 2009 roku w prestiżowym konkursie na  najlepsze biuletyny firmowe organizowanym przez  Agape – agencję wydawniczą i doradczą specjalizującą się w magazynach custom publishing – magazyn zdobył wyróżnienie za layout, a dwa lata później III miejsce w kategorii najlepszy biuletyn zewnętrzny.

Pomysł na stworzenie magazynu narodził się w KOW media&marketing w 2007 roku. Spółka odpowiada za cały kształt pisma – jego koncepcję merytoryczną i szatę graficzną. Koordynuje także proces jego drukowania i dystrybucję.

 „W Podróży” przez sześć lat towarzyszyło pasażerom podczas podróży pociągami PKP Intercity. Od tego roku magazyn jest również dostępny na dworcach kolejowych, na pokładach kolei regionalnych (SKM Trójmiasto, SKM Warszawa, Koleje Wielkopolskie, Arriva, Koleje Dolnośląskie) oraz w hotelach zrzeszonych w programie Polish Prestige Hotels & Resorts i w wybranych kawiarniach Cofeeheaven.

Konsekwencją tak szerokiego profilu odbiorcy jest jego koncepcja merytoryczna (szerokie spektrum tematyczne, zróżnicowana objętość artykułów, różnorodność gatunków dziennikarskich, kąciki tematyczne), a także forma graficzna (lifestylowy charakter, nowoczesny layout, bogata szata graficzna, atrakcyjny i dający duże możliwości format).

„W Podróży” ma za zadnie umilić pasażerom podróż, ale jednocześnie być swoistym poradnikiem podróżniczym, stąd naturalna obecność działu podróżniczego inicjującego każde wydanie. Zaproszenie do jego współtworzenia przyjęli znani polscy globtroterzy, jak Elżbieta Dzikowska i Beata Pawlikowska. Pismo stanowi również platformę komunikacyjną wszystkich przewoźników (reklamy wizerunkowe, materiały promocyjne, informacje prasowe, wywiady) i jest dla pasażerów skarbnicą wiedzy o oferowanych przez nich produktach i usługach.

Pismo wyrobiło sobie markę wśród reklamodawców komercyjnych, którzy coraz chętniej promują się na jego łamach w różnorodnej formie (reklama prasowa, advertorial, wywiady sponsorowane, informacje PR itp.). Poszczególne działy tematyczne pisma posiadają swoich merytorycznych partnerów.

Międzynarodowe Targi Turystyki, Spa, Sprzętu Turystycznego Żeglarskiego i Sportowego GLOBalnie – największe w kraju wiosenne targi branżowe z dwudziestoletnią tradycją. W tym roku wzięło w nich udział  ponad 200 wystawców z 17 krajów świata. Co roku targi odwiedza blisko 10 000 gości.   

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Koleje Śląskie sprzedadzą długi pasażerów Koleje Śląskie sprzedadzą długi pasażerów
Następny artykuł UTK: nieprawidłowości na linii kolejowej nr 93 UTK: nieprawidłowości na linii kolejowej nr 93