PKP IC wprowadza jeden adres dla reklamacji

PKP IC wprowadza jeden adres dla reklamacji

31 lipca 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Od 29 lipca wszystkie reklamacje i zgłoszenia dot. jakości usług świadczonych przez PKP Intercity można przesyłać na jeden adres.

PKP IC wprowadza jeden adres dla reklamacji
Fot. Mikołaj Manowski

Dzięki temu pasażer, który chce podzielić się swoją opinią, złożyć reklamację czy wnioskować o zwrot za niewykorzystane bilety nie musi zastanawiać się, na jaki adres e-mail powinien wysłać swój wniosek. Wszystkie sprawy trafiają teraz do jednej komórki. Zmiana ma usprawnić obsługę klienta.

W okresie przejściowym wiadomości z adresów:
skargi.warszawa@intercity.pl
skargi.gdynia@intercity.pl
skargi.poznan@intercity.pl
skargi.krakow@intercity.pl
bws3@intercity.pl
reklamacje_miedzynarodowe@intercity.pl

automatycznie kierowane będą na adres reklamacje@intercity.pl.

Szczegółowe informacje o tym, jak poprawnie złożyć reklamację można znaleźć na stronach przewoźnika.