Trzecie postępowanie na modernizację 17 EZT-ów KM

Trzecie postępowanie na modernizację 17 EZT-ów KM

08 grudnia 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Koleje Mazowieckie rozpisały trzecie już postępowanie na naprawę  17 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKM na czwartym poziomie utrzymania wraz z modernizacją. Poprzedni przetarg został unieważniony.

Fot. Dominik Skudlarski

Przewoźnik oprócz wykonania napraw w poziomie P4 w ramach stałego zakresu naprawy, zleci również wykonanie takich prac jak: malowanie całego pudła oraz dachu EZT i pokrycie ich powłoką antygraffiti, pranie lub wymianę uszkodzonej tapicerki na nową wandaloodporną, wymianę porysowanych szyb, naprawę lub wymianę elementów sprzęgów, naprawę uszkodzonych mechanizmów drzwi, wymianę wszystkich przycisków w przedziałach pasażerskich na przyciski z napisami w języku Braillea.

Dodatkowo składy zostaną wyposażone w tablice elektroniczne wykonane w technologii LED. Wykonawca przygotuje również miejsca na ścianach obu kabin maszynisty pod montaż automatów biletowych oraz montaż kasowników spełniających wymogi ZTM Warszawa. Na czołach jednostek zamontowane zostaną kamery. Modernizację przejdą również sprzęgi czołowe oraz międzywagonowe. Wykonana będzie również modernizacja sprężarki głównej.

Zamawiający żąda na każdy naprawiony EZT udzielenia gwarancji jakości na bezawaryjną pracę na okres: co najmniej 18 miesięcy na cały EZT,  co najmniej 24 miesięcy na malaturę i przezwojone maszyny elektryczne EZT, co najmniej 36 miesięcy na podzespoły i zespoły zamontowane podczas modernizacji.

Koleje Mazowieckie wymagają wniesienie wadium w wysokości 82 tys. zł. Przy wyborze wykonawcy przewoźnik weźmie pod uwagę trzy kryteria: cenę – 80 pkt, termin naprawy każdego z piętnastu EZT-ów (z wyjątkiem pierwszego i drugiego) – 10 pkt. oraz termin zakończenia naprawy z modernizacją ostatniego z siedemnastu EZT-ów – 10 pkt

Oferty można składać do 12 stycznia 2015 r. Składy powinny być zmodernizowane do 31 grudnia 2015 r.

Przypomnijmy, że w poprzednim postępowanie ogłoszone pod koniec sierpnia 2014 r. zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przeważała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.