1 kwietnia został otwarty po rozbudowie parking P+R Metro Stokłosy. Na czterech poziomach zaparkuje tu prawie 400 samochodów i 20 rowerów.
Po rozbudowie parkingu jest na nim prawie cztery razy więcej miejsc. Wygodnie zaparkują tu 393 samochody, z czego sześć na miejscach oznakowanych kopertą dla osób niepełnosprawnych. Ponadto na P+R Metro Stokłosy znalazły się stojaki, do których można przypiąć 20 rowerów. Na parkingu będzie funkcjonował bezobsługowy system pobierania opłat, tak jak na postojach P+R Metro Ursynów i P+R Anin SKM.
Nowoczesny węzeł przesiadkowy z zadaszoną pętlą autobusową, zlokalizowany przy południowym wyjściu ze stacji metra Stokłosy, jest dobrym punktem do tego, by kończyły tam swoje trasy linie autobusowe obsługujące lokalnie Ursynów i linie międzydzielnicowe. Węzeł ten z całą pewnością będzie miał niebagatelne znaczenie przy obsłudze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, zlokalizowanej na wschodzie dzielnicy. Niewykluczone, że będzie stanowił w przyszłości koniec tras dla linii lokalnych obsługujących rozbudowujący się "zielony Ursynów". Nowoczesna pętla jest przystosowana do obsługi zarówno długich pojazdów jak i mikrobusów.
Będzie ona także przydatna przy poprawie obsługi komunikacyjnej obszaru Służewca biurowego. ZTM przeprowadził już ankiety wśród pasażerów linii przejeżdżających przez ten obszar. Obecnie trwające analizy układu tras w rejonie Mokotowa i Ursynowa potwierdzają zasadność uruchomienia dodatkowej pętli w rejonie stacji metra Stokłosy, która z całą pewnością będzie w pełni wykorzystana.
Koszt rozbudowy obiektu wyniósł ponad 16,5 mln zł. Inwestycję współfinansowała Unia Europejska w kwocie ponad 12 mln zł.