IC zyskuje klientów dzięki promocji Happy Hours

IC zyskuje klientów dzięki promocji Happy Hours

08 czerwca 2015 | Autor:
PODZIEL SIĘ

PKP Intercity podsumowało zainteresowanie promocją „Happy Hours”. 18 maja 2015 r. przewoźnik zwiększył pulę najtańszych (49 i 59 zł) biletów na pociągi Pendolino i ekspresy kursujące od poniedziałku do piątku po godz. 19.00, przez całą sobotę i w niedzielę do godz. 13.00.

Fot. Piotr Celiński

– Odnotowaliśmy wzrost liczby pasażerów we wszystkich relacjach objętych promocją „Happy Hours” – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. – Średni wzrost wyniósł 60 proc., a najwyższy, w pociągach kursujących w piątkowe wieczory, sięgnął aż 90 proc. – dodaje Jacek Leonkiewicz.

Podczas dwóch weekendów obowiązywania promocji na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało kilkanaście tysięcy pasażerów więcej niż zazwyczaj. Najchętniej wybierane trasy to Kraków – Warszawa oraz Trójmiasto – Warszawa.

PKP Intercity przekonuje, że zaczyna odzyskiwać pasażerów. Jak twierdzi przewoźnik, od początku 2015 r. coraz więcej podróżnych wybiera jego pociągi. W kwietniu wzrost liczby klientów wyniósł 23 proc. r/r. Poza promocją dotycząca eksperesów, PKP Intercity obniżyło również ceny w pociągach ekonomicznych (TLK, IC), wprowadzając „Bilet Taniomiastowy”.