Podróżni docenili jakość usług Kolei Wielkopolskich

Podróżni docenili jakość usług Kolei Wielkopolskich

26 listopada 2015 | Źródło: Koleje Wielkopolskie
PODZIEL SIĘ

Zdecydowana większość pasażerów pozytywnie oceniła jakość świadczonych usług przez Koleje Wielkopolskie – wynika z ankiety, którą przeprowadzono w październiku bieżącego roku na wszystkich liniach, na których przewoźnik uruchamia swoje połączenia.

Fot. Koleje Wielkopolskie

Wyniki badań przeprowadzonych w październiku bieżącego roku pokazują wzrost satysfakcji podróżnych w porównaniu do wyników poprzednich badań.

Najwyżej ocenione zostały uprzejmość i dyspozycyjność drużyn konduktorskich, bezpieczeństwo oraz czystość panująca w pociągach uruchamianych przez Koleje Wielkopolskie. Spółka odnotowała również wzrost pozytywnych ocen w kwestii dostosowania rozkładu jazdy do oczekiwań pasażerów.

Pasażerowie pozytywnie ocenili czas przejazdu. Aż 92% podróżnych uznało, że jest on bardzo dobry (43%) i dobry (49%). To wzrost o 2% w stosunku do marca 2015 r. i o 5% w porównaniu do roku 2014.

Koleje Wielkopolskie podkreślają, że są otwarci na opinie podróżnych. „Zawsze bierzemy je pod uwagę chcąc cały czas dążyć do podnoszenia standardu świadczonych usług. Państwa opinie stanowią ważne źródło informacji, na bazie których dokonywane mogą być modyfikacje oferty” – oświadcza przewoźnik.

Kierunki działań pokazały spółce odpowiedzi udzielone np. na pytanie: który z elementów rozkładu jazdy pociągów jest dla Pana(i) najważniejszy? Poniżej znajdują się odpowiedzi.

Więcej wyników badania ankietowego znajduje sie na stronie Kolei Wielkopolskich.