Platforma sprzedaży biletów Bilkom z usługą portfela elektronicznego

Platforma sprzedaży biletów Bilkom z usługą portfela elektronicznego

03 lutego 2017 | Źródło: Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

W systemie Bilkom została wprowadzona nowa metoda płatności wykorzystująca Portfel Elektroniczny MasterPass (MasterPass mPay Wallet). Wprowadzona usługa przechowuje dane Twoich kart, historie płatności oraz adresy wysyłki uwierzytelnione przez OTP (one-time password) w jednym miejscu w Twoim Portfelu Elektronicznym.

Fot. Rafał Wilgusiak

W związku z powyższym w systemie Bilkom przestała funkcjonować dotychczasowa usługa CardMobile.

Klienci, którzy posiadali konto w systemie CardMobile zostali automatycznie zintegrowani z MasterPass mPay Wallet, po zaakceptowaniu regulaminu. Nowi Klienci proszeni są o założenie konta w mPay Wallet.

– Mamy nadzieję, że nowa metoda okaże się bardziej przyjazna, bezpieczna i łatwa w obsłudze od dotychczasowej – czytamy w komunikacie PKP Informatyki, która przygotowała aplikację.

Ważne! Do poprawnej obsługi płatności wymagane jest aby numer telefonu podany w aplikacji Billkom do wysyłki biletów był tożsamy z numerem podanym w usłudze MasterPass mPay Wallet do wysyłki sms. W przeciwnym razie nie nastąpi poprawne przekierowanie do systemu płatności.

Portfel elektroniczny to usługa, która oznacza rejestrację karty płatniczej w systemie tylko raz. Kiedy chcesz zapłacić za bilet, nie musisz za każdym razem sięgać po kartę i kolejny raz wprowadzać swoich danych. Wystarczy jedno kliknięcie, login do wirtualnego portfela i kod PIN.