Koleje Małopolskie otworzą w Krakowie punkt obsługi klientów

Koleje Małopolskie otworzą w Krakowie punkt obsługi klientów

11 sierpnia 2017 | Źródło: www.malopolska.pl
PODZIEL SIĘ

Informacja, biuro rzeczy znalezionych, punkt obsługi MKA, kasa, biletomat oraz zaplecze socjalne dla kolejarzy – wszystko to już wkrótce znajdzie się w punkcie obsługi klienta Kolei Małopolskich na krakowskim Dworcu Głównym. Do 16 sierpnia wojewódzki przewoźnik poszukuje zdolnych architektów lub projektantów wnętrz, którzy tę przestrzeń urządzą.

Fot. www.malopolska.pl

Dbając o podnoszenie poziomu obsługi pasażerów, Koleje Małopolskie otworzą punkt obsługi pasażerów bezpośrednio obok tunelu „Magda” przy dworcu kolejowym Kraków Główny.

Znajdą się tam m.in. punkt informacyjny, biuro rzeczy znalezionych, punkt MKA oraz biletomat. W punkcie pasażerowie będą mogli nie tylko uzyskać informację czy kupić bilety ale także odebrać faktury oraz załatwić wiele innych, ważnych dla siebie spraw.

Aby punkt był zarazem funkcjonalny, nowoczesny i cieszył oko osób z niego korzystających wojewódzka spółka poszukuje zdolnych architektów lub projektantów wnętrz, którzy odpowiednio zaaranżują dostępną przestrzeń. Ofertę na wykonanie projektu budowlano–wykonawczego punktu obsługi pasażerów należy złożyć najpóźniej 16 sierpnia w siedzibie Kolei Małopolskich.