FlixBus zastąpi markę Polski Bus

FlixBus zastąpi markę Polski Bus

18 grudnia 2017 | Źródło: FlixBus
PODZIEL SIĘ

FlixBus, zintegruje platformę sprzedażową oraz siatkę połączeń z firmą PolskiBus.com. Nowy podmiot będzie ważnym graczem na rynku komunikacji pasażerskiej dalekobieżnej.

Fot. FlixBus

FlixBus zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację. Bilety na bezpośrednie połączenia będą dostępne na stronie www.PolskiBus.com i już wkrótce na www.FlixBus.pl

- Rozszerzenie tej współpracy to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBus. Łącząc nasz standard usług i innowacyjne rozwiązania technologiczne z doświadczeniem firmy PolskiBus.com zdobytym na polskim rynku, liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów -  komentuje Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus w Polsce

Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami – w ciągu czterech lat działalności FlixBus nawiązał współpracę z 250 partnerami autobusowymi w całej Europie. FlixBus zajmuje się technologią, sprzedażą biletów, obsługą klienta, planowaniem i rozwojem sieci, a także marketingiem i sprzedażą, natomiast lokalni partnerzy odpowiadają za codzienną eksploatację autobusów.

W Polsce FlixBus współpracuje już z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami.