Arriva Netherlands podpisała piętnastoletni kontrakt z firmą Stadler na obsługę i konserwację 18 nowych jednostek napędowych elektro-diesel Wink i 51 odnowionych DMU GTW, zarządzanych przez Arriva, które będą działać na koncesji Noordelijke Lines w Friesland i Groningen (Holandia).
Nowe pociągi Wink będą napędzane olejem roślinnym (HVO) z odnawialnych paliw, produkowanym z oleju roślinnego i odpadów tłuszczowych. Będą również działać na akumulatorowo oraz na liniach zelektryfikowanych.
W ramach przygotowań do nowej floty, Stadler rozbuduje swoją bazę w Leeuwarden w Holandii, dodając trzeci tory, aby pomieścić nowe pociągi, które będą serwisowane i konserwowane.
Pociągi GTW otrzymają kompleksową modernizację w 2020 r., W tym renowację wnętrza i nadwozia, i ich moc napędowa zostanie przekształcona na akumulatorową.