8 listopada w Pruszkowie wykonawca modernizacji stacji skończył prace na torze w kierunku Warszawy dzięki czemu pociągi zatrzymują się po obu stronach peronu. Prowadzone są nadal prace przy renowacji zabytkowej wiaty. W tunelu kontynuowane są prace wykończeniowe.
Jak deklaruje wykonawca robót z przejść podziemnych w Pruszkowie oraz w Milanówku, Brwinowie, Parzniewie, Piastowie, Ursusie i Włochach pasażerowie skorzystają na początku przyszłego roku. Obecnie w obiektach kontynuowany jest montaż oświetlenia i nagłośnienia. Instalowane są również windy. Po zakończeniu prac wykonawca uzyska niezbędne dokumenty.
24 września, po 12 miesiącach prac modernizacyjnych, na trasę między Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą powróciły pociągi pasażerskie. Podróżni korzystają
z nowego przystanku w Parzniewie. Kontynuowane są roboty na przystankach i stacji
w Pruszkowie.
Wartość inwestycji na linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa wynosi 285 mln zł. Zakończenie wszystkich prac zgodnie z umową planowane jest w przyszłym roku.
Projekt „Prace na linii kolejowej Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki (linia nr 447)” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”.