PKP i Poczta Polska rozpoczęły współpracę

PKP i Poczta Polska rozpoczęły współpracę

21 stycznia 2019
PODZIEL SIĘ

Poczta Polska otworzyła placówkę na dworcu kolejowym Brzesko-Okocim w woj. małopolskim. Lokalizacja nowej siedziby w dworcowej poczekalni to element współpracy pomiędzy Pocztą Polską a PKP.

Fot. Poczta Polska
Jak ocenia Ministerstwo Infrastruktury uruchomienie placówki pocztowej na dworcu kolejowym to przykład współpracy spółek państwowych. Rozbudowując swoją sieć, Poczta Polska udowadnia, że jest jedną z kluczowych firm działających w Polsce, która świadczy usługi na rzecz wszystkich obywateli, niezależnie od tego, gdzie mieszkają. W ubr.Poczta Polska otworzyła 76 nowych urzędów w całym kraju.
Nowa placówka zlokalizowana jest w poczekalni dworca kolejowego Brzesko-Okocim, w miejscu nieczynnej kasy biletowej, która została zmodernizowana i przystosowana do funkcji pocztowej. Punkt ma nowoczesną aranżację i jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Oferuje usługi pocztowe, finansowe i ubezpieczeniowe.
Na obszarze gminy wiejsko-miejskiej Brzeska znajduje się pięć placówek pocztowych: trzy własne (jeden urząd i dwie filie) oraz dwie agencje pocztowe. W sumie na terenie działania Regionu Sieci w Krakowie funkcjonuje 508 placówek pocztowych, w tym: 121 urzędów pocztowych, 233 filie urzędów pocztowych oraz 156 agencji pocztowych.  W 2019 roku planowane jest utworzenie nowej placówki pocztowej w Krakowie.