Kto zbuduje wiadukt nad linią kolejową Dębica – Mielec – Tarnobrzeg

Kto zbuduje wiadukt nad linią kolejową Dębica – Mielec – Tarnobrzeg

13 lutego 2019 | Autor: PiK | Źródło: GDDKiA
PODZIEL SIĘ

Poznaliśmy oferty złożone w przetargu na budowę wiaduktu nad linią kolejową Dębica – Mielec – Tarnobrzeg i drogą powiatową nr 1113R w ciągu DK9 w km 130+556. Oferty złożyły 3 firmy, a ich wartość wynosi między 20,2 a 36,8 mln zł. Teraz rozpocznie się ich ocena.

Fot. PKP PLK

Najniższą cenę, 20 280 187,38 zł zaoferowało Konsorcjum: INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o.,  PBDiM z Mińska Mazowieckiego, natomiast najwyższą cenę, 36 807 587,64 zł, ma oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o.  Wszyscy, którzy złożyli oferty zaproponowali termin wykonania zadania na dzień 15 lipca 2020 r.

Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaduktu nad linią kolejową Dębica – Mielec – Tarnobrzeg i drogą powiatową nr 1113R Stale – Chmielów - Dąbrowica w ciągu drogi krajowej nr 9 Radom – Rzeszów w km 130+556 wraz z rozbiórką istniejącego wiaduktu, budową i rozbiórką objazdu tymczasowego, przebudową dojazdów i odcinka drogi powiatowej nr 1113R Stale – Chmielów - Dąbrowica oraz przebudową urządzeń uzbrojenia terenu.

Zamówienie obejmuje:
- budowę objazdu tymczasowego,
- rozbiórkę istniejącego wiaduktu,
- budowę wiaduktu stałego wraz z dojazdami do wiaduktu,
- rozbiórkę objazdu tymczasowego,
- zabezpieczenie i przebudowę urządzeń infrastruktury technicznej.

Zakres prac koniecznych do wykonania w 2019 roku obejmuje wykonanie objazdu tymczasowego (do 4 miesięcy od daty podpisania umowy), rozebranie istniejącego wiaduktu i budowa nowego w zakresie wykonania fundamentów i podpór. Natomiast zakres prac pozostałych do wykonania w 2020 roku obejmuje kontynuację robót budowlanych przy wiadukcie stałym i dojazdach, rozbiórkę objazdu tymczasowego, roboty wykończeniowe i przyobiektowe wraz z rekultywacją terenu.