Nowy Prezes Zarządu BCT – Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego w Gdyni

Nowy Prezes Zarządu BCT – Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego w Gdyni

11 czerwca 2019 | Źródło: BCT Gdynia
PODZIEL SIĘ

ICTSI, właściciel BCT – Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego Sp. z o.o. nominował pana Wojciecha Szymulewicza na nowego Prezesa Zarządu BCT.

Fot. BCT Gdynia

Wojciech Szymulewicz zastąpił dotychczasowego Prezesa BCT, pana Krzysztofa Szymborskiego, który odszedł na emeryturę po 10 latach zarządzania terminalem.
 
Pan Szymulewicz swoją karierę w BCT rozpoczął w 2006 roku jako Kierownik Działu IT. W ciągu ostatnich 13 lat pracował na kluczowych stanowiskach w BCT oraz za granicą na rzecz Grupy ICTSI. Od 2016 roku był Prezesem Zarządu w Adriatic Gate Container Terminal (AGCT) w Rijece, w Chorwacji.
 
„Witamy Pana Wojciecha Szymulewicza z powrotem w Gdyni. Skuteczność operacyjna, innowacyjne rozwiązania logistyczne i znaczący wkład w działalność Portu Gdynia zapewniają stałym klientom BCT sprawną obsługę, która spełnia, a nawet przekracza standardy międzynarodowe. Jesteśmy przekonani, że Pan Szymulewicz nie tylko zagwarantuje obecne, oferowane przez terminal, najwyższe standardy obsługi, ale również wniesie pozytywny wkład w nieustanny rozwój BCT”, powiedział Hans-Ole Madsen, Senior Vice President, EMEA.

 

BCT – Bałtycki Terminal Kontenerowy  
Bałtycki Terminal Kontenerowy Sp. o.o. (BCT) z siedzibą w Porcie Gdynia, uruchomił przeładunki kontenerów w 1979 roku. Jest jednym z największych terminali w rejonie Bałtyku, a jego roczne możliwości przeładunkowe sięgają 1.000.000 TEU. Firma zatrudnia obecnie 320 pracowników. Spółka jest znaczącym i cenionym pracodawcą w Gdyni i Trójmieście. BCT ustanawia korporacyjny, portowy „benchmark” w zarządzaniu terminalem oraz w standardzie świadczonych usług. BCT obsługuje zdecydowaną większość ładunków skonteneryzowanych w relacjach morskich w Polsce. 

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Techniczne specyfikacje interoperacyjności dostosowane do IV pakietu kolejowego Techniczne specyfikacje interoperacyjności dostosowane do IV pakietu kolejowego
Następny artykuł Pierwsze próby obciążeniowe estakady na S7 w Małopolsce Pierwsze próby obciążeniowe estakady na S7 w Małopolsce