UTLC ERA i Belintertrans-Germany otwierają regularne usługi multimodalne z Chin do Europy Zachodniej

UTLC ERA i Belintertrans-Germany otwierają regularne usługi multimodalne z Chin do Europy Zachodniej

23 września 2020 | Źródło: UTLC ERA
PODZIEL SIĘ

JLC United Transport and Logistics Company - Eurasian Railway Alliance (UTLC ERA JLC) i Belintertrans-Germany GmbH (BIT-Germany) otwierają wspólne, kompleksowe regularne usługi multimodalne na trasie Altynkol - Kaliningrad - Hamburg.

Fot. UTLC ERA

Celem usługi jest zorganizowanie przewidywalnego i kontrolowanego przewozu ładunków w ramach projektu One Belt and One Road ze stabilnym czasem tranzytu w zakresie 12-14 dni. Operatorzy usług (UTLC ERA i BIT-Niemcy) zapewniają wspólne rozwiązanie w zakresie organizacji i realizacji przewozów niezależnie od ilości towarów na trasie Chiny-UE-Chiny.

Kompleksowy korytarz multimodalny jest zsynchronizowany w ramach jednego łańcucha technologicznego, w którym każdy ruch frachtowców będzie odpowiadał ustalonemu harmonogramowi linii morskiej i statkowi czarterowanemu na określoną ilość ładunku.

UTLC ERA zapewni transport kolejowy o szerokości 1520 mm ze stacji Altynkol do portów obwodu kaliningradzkiego i odwrotnie. Z kolei BIT-Germany zorganizuje regularne połączenie morskie między portami obwodu kaliningradzkiego a portem w Hamburgu.

Fot. UTLC ERA

Pilotażowy transport między Chongqing a Hamburgiem / Duisburgiem był z powodzeniem prowadzony w sierpniu, a pociągi na tej nowej trasie kursują teraz co tydzień . Zainteresowanie tą alternatywną usługą wyraziło już kilku spedytorów tak, że w październiku planowane jest zwiększenie częstotliwości do dwóch pociągów dziennie.

„Wspólna usługa otwiera nowy etap w historii przewozów towarowych na trasie Chiny-UE-Chiny. Po raz pierwszy rynek otrzyma elastyczne i przewidywalne rozwiązanie dla dostaw dowolnej wielkości. Koordynacja procesów logistycznych na całej trasie multimodalnej i technologia „jednego okna” zapewni użytkownikom najbardziej efektywny kanał planowania i realizacji tranzytu towarów" - powiedział Alexey Grom, Dyrektor generalny UTLC ERA.

„Jesteśmy dumni mogąc przedstawić tę nową multimodalną usługę w projekcie Pasa i Szlaku. Przy stale rosnącym zainteresowaniu i zapotrzebowaniu na transport wzdłuż korytarza euroazjatyckiego nieuniknione jest wdrożenie nowych bram, które pozwolą wchłonąć dodatkowe ilości ładunków i skrócić czas tranzytu. Jesteśmy przekonani, że ten wspólny produkt wniesie wielką wartość do łańcuchów transportowych naszych klientów i ogólnie do rynku ”- mówi Artur Ballardt, Dyrektor BIT-Niemcy.

Fot. UTLC ERA

„UTLC ERA” świadczy usługi przewozu kontenerów regularnymi pociągami kontenerowymi na trasie Chiny-Europa-Chiny przez terytorium Republiki Kazachstanu, Federacji Rosyjskiej i Białorusi. Głównym celem JSC „UTLC ERA” jest zwiększenie ruchu tranzytowego kontenerów na liniach kolejowych krajów EUG: Republiki Kazachstanu, Federacji Rosyjskiej i Białorusi.