Kolejny przewoźnik z lokomotywą PESA. RCP przekazał pierwszą Gamę Marathon dla LTG CARGO Polska.

Kolejny przewoźnik z lokomotywą PESA. RCP przekazał pierwszą Gamę Marathon dla LTG CARGO Polska.

07 stycznia 2022 | Źródło: Pesa Bydgoszcz SA
PODZIEL SIĘ

Rail Capital Partners w grudniu zakończyła negocjacje z PESA Bydgoszcz w sprawie dostaw kolejnej partii lokomotyw czteroosiowych. W rezultacie Spółka mogła spełnić oczekiwania swoich klientów poprzez dostawę pojazdów na początku 2022r kolejnych czterech nowoczesnych lokomotyw GAMA 111Ed z systemem dojazdowym Marathon. 

Fot. PESA Bydgoszcz S.A.

- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że grono naszych Partnerów biznesowych stale się zwiększa, co świadczy o zaufaniu klientów  do świadczonych przez naszą Spółkę usług. Życzymy LTG Cargo Polska jak najwięcej sukcesów. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie każdej stronie wymierne korzyści i rozwój dla obu Spółek. - podkreślił Ireneusz Kozłowski Prezes Zarządu RCP.

LTG CARGO jest największym operatorem kolejowym w krajach bałtyckich i ósmym co do wielkości przewoźnikiem w UE. 

 

Przekazanie lokomotywy:
Ireneusz Kozłowski Prezes Zarządu RCP. i Michał Szlendak. Prezes Zarządu LTG CARGO Polska
Fot. PESA Bydgoszcz

 

- Rozpoczęcie współpracy z RCP jest kolejnym krokiem i potwierdzeniem długofalowej strategii rozwoju Grupy LTG CARGO na rynku Polskim. Liczymy na rozszerzenie naszej współpracy w najbliższej przyszłości i realizację nowych projektów taborowych. - powiedział Michał Szlendak Prezes Zarządu LTG CARGO Polska.

 - Fakt, że LTG CARGO Polska wybrała lokomotywę produkcji PESA do realizacji swoich usług to powód do satysfakcji i potwierdzenie, że Gama z silnikiem dojazdowym doskonale odpowiada na potrzeby przewoźników. Liczymy na rozwój współpracy pomiędzy LTG CARGO i PESA w kolejnych projektach. - powiedział Piotr Rościszewski Kierownik Sprzedaży PESA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kabina maszynisty w lokomotywie Gama Marathon. Fot. PESA Bydgoszcz

Gama Marathon to czteroosiowa lokomotywa elektryczna  ze spalinowym silnikiem manewrowym, dzięki któremu przewoźnicy nie potrzebują dodatkowych lokomotyw do prac manewrowych i rozładunkowych na niezelektryfikowanych odcinkach linii w portach czy na bocznicach towarowych. Silnik o mocy 5600 kW pozwala na bezproblemową obsługę wszystkich bocznic. Gama Marathon jest dopasowana do potrzeb użytkowników. Kabina, pulpit i zaplecze socjalne powstały przy udziale maszynistów i instruktorów. Uwzględniając potrzeby użytkowników lokomotywa została wyposażona w toaletę i funkcjonalną kuchenkę (lodówka, mikrofalówka, czajnik bezprzewodowy).