Powrót Innofreight do czerwono-biało-czerwonych korzeni

Powrót Innofreight do czerwono-biało-czerwonych korzeni

08 marca 2022 | Źródło: Innofreight / Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

Innofreight kończy 20 lat, a to zobowiązuje do świętowania. Powrót do austriackich korzeni firmy i prawdopodobnie najdłuższa flaga biało-czerwona w historii.

Powrót Innofreight do czerwono-biało-czerwonych korzeni
Fot. Innofreight

42 zoptymalizowane ScrapTainery na 21 InnoWaggonach 2x40ft w austriackim stylu są obecnie przewożone przez niemiecką firmę logistyczną DB Cargo do voestalpine w Linz w Austrii. Po ustawieniu wszystkich 42 kontenerów ta specjalna flaga ma aż 512 metrów długości.

ScrapTainer 40ft to otwarty kontener do przewozu złomu żelaznego, stalowego i mieszanego, a także ciężkich materiałów masowych. Wraz z 80-stopowym InnoWaggonem kontenery te osiągają masę tara 43,5 tony i maksymalną ładowność 136,5 tony.  

Obecnie wysoce innowacyjne rozwiązania Innofreight są stosowane nie tylko w Austrii. Po 20 latach  technologia Innofreight jest stosowana w 20 krajach europejskich, a coraz większa liczba wiodących firm przemysłowych z różnych sektorów wybiera tę technologię.

Niemniej jednak, i właśnie z tego powodu, Innofreight przywiązuje dużą wagę do swoich austriackich korzeni. Kolejnym dowodem na to są przenosiny do nowej siedziby firmy. W najbliższych tygodniach Innofreight przeniesie się, ale tylko na drugą stronę ronda w Bruck an der Mur w Górnej Styrii.

 

Założona w 2002 roku firma Innofreight Solutions, z siedzibą w Bruck an der Mur zgodnie z jej mottem "Moving Limits" (Przesuwanie Granic), specjalizuje się w innowacyjnych, opatentowanych systemach transportu towarowego i logistyki. Od pomysłu, poprzez realizację, aż po serwis - elastyczność, wysokie wykorzystanie mocy przerobowych i płynność procesów transportowych są podstawowymi czynnikami jej sukcesu. Gwarantują to wysoko wyspecjalizowane wagony, kontenery i systemy rozładunkowe dla klientów i we współpracy z nimi.