Duże zainteresowanie nową ofertą PKP Intercity

Duże zainteresowanie nową ofertą PKP Intercity

11 lipca 2022 | Źródło: PKP Intercity
PODZIEL SIĘ

Nowa oferta PKP Intercity dla rodzin i małych grup już w pierwszych dniach funkcjonowania wzbudziła duże zainteresowanie pasażerów. Od 1 lipca sprzedało się już ponad 106 tys. promocyjnych biletów Taniej z Bliskimi, dla ponad 280 tys. osób. Po niedawnych rekordach przewozowych, zainteresowanie nową ofertą to kolejny dowód rosnącej popularności kolei w Polsce.

Fot. Adam Kupniewski / Kurier Kolejowy

 

Nową ofertę PKP Intercity wprowadziło 1 lipca – zaledwie 11 dni wystarczyło więc, aby sprzedać ponad 106 tys. biletów w ramach Taniej z Bliskimi. Aby skorzystać z oferty wystarczy podróżować w grupie od 2 do 6 osób – wszyscy jej członkowie otrzymują wtedy 30% zniżki od bazowych cen biletów. Taniej z Bliskimi obowiązuje w pociągach kategorii TLK oraz IC w relacjach krajowych, a w pociągach ekspresowych – EIC oraz EIP – niezmiennie można korzystać z Biletów Rodzinnych. Aby skorzystać z oferty bilety należy kupić najpóźniej 1 dzień przed wyjazdem – z tego powodu w ramach tej promocji nie można zakupić ich u konduktora. Bilety są dostępne na 30 dni przed odjazdem pociągu w kasach biletowych i kanałach online. Oferta łączy się z ulgami ustawowymi, dzięki czemu osoby do nich uprawnione będą podróżować jeszcze taniej.

Taniej z Bliskimi to przemyślana, solidna i atrakcyjna propozycja tańszych podróży. To także nasz wkład w walkę z inflacją i wysokimi cenami paliw. Bardzo nas cieszy, że wzbudziła tak duże zainteresowanie wśród podróżnych. Nie spoczywamy jednak na laurach i dalej mocno pracujemy nad tym, aby przekonać do kolei kolejnych klientów. Dobra oferta oraz coraz nowocześniejsze pociągi mogą przyczynić się do tego, że w tym roku na pokładach naszych pociągów przewieziemy największą w historii PKP Intercity liczbę pasażerów - mówi Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

Taniej z Bliskimi to kolejna oferta po Promo, która pozwala obniżyć koszty kolejowych podróży. Dzięki wprowadzonej na początku maja do pociągów kategorii TLK i IC ofercie Promo, w sprzedaży pojawiły się bilety w cenach niższych niż do tej pory. Możliwość tańszych podróży wpłynęła na rekordowo wysokie zainteresowanie usługami PKP Intercity:

  • od początku roku do 30 czerwca PKP Intercity przewiozło 25,4 mln osób;
  • w maju z usług PKP Intercity skorzystało 5,26 mln osób, zaś w czerwcu – 5,3 mln;
  • rekordowym dniem był 19 czerwca – tylko tego dnia w podróż z PKP Intercity wyruszyło 247 tys. osób.