Trenitalia i Narodowa Agencja Turystyki podpisują umowę o promocji turystyki we Włoszech

Trenitalia i Narodowa Agencja Turystyki podpisują umowę o promocji turystyki we Włoszech

29 lipca 2022 | Źródło: Trenitalia / Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

Krzywa Wieża w Pizie, Trabocchi w Abruzji i Riwiera Conero to tylko niektóre z włoskich piękności reprezentowanych w pociągach Intercity Trenitalii, które teraz podróżują po kraju dzięki umowie podpisanej przez włoską spółkę FS i Enit, Narodową Agencję Turystyki.

Fot. Trenitalia

 

Celem porozumienia jest promocja włoskiej turystyki i wzmocnienie najpiękniejszych miejscowości w kraju, z których osiem jest przedstawionych w nowym filmie Intercity ze 124 połączeniami dziennie i ponad 75 nowymi przystankami na lato 2022 roku.

Dyrektor ds. marketingu Enit Maria Elena Rossi i dyrektor ds. biznesu Intercity Trenitalia Domenico Scida zabrali głos podczas prezentacji umowy w Mediolanie. "Jesteśmy dumni z umowy z Enit - wyjaśnił Domenico Scida - i z tego, jak Intercity jest wykorzystywane do podróży turystycznych w naszym kraju. Jest to kolejny krok w kierunku integracji kolei i promocji niezliczonych miejsc i uroków artystycznych w odległości spaceru od obsługiwanych stacji. Do końca lata Intercity odwiedzi ponad pięć milionów klientów, a do najpopularniejszych miejsc należą Riwiera Liguryjska i Versilia, Sycylia i cała Riwiera Adriatycka".

Dyrektor ds. biznesu Intercity Trenitalia Domenico Scida i Dyrektor ds. marketingu Enit Maria Elena Rossi.
Fot. Trenitalia