PKP Intercity prognozuje ponad 50 mln pasażerów na koniec roku

PKP Intercity prognozuje ponad 50 mln pasażerów na koniec roku

28 września 2022 | Źródło: PKP Intercity
PODZIEL SIĘ

Po wyjątkowo intensywnym okresie letnim PKP Intercity przewiduje dalsze utrzymanie zwiększonej popularności podróżowania koleją. Najnowsze prognozy wskazują, że 2022 rok spółka zakończy z ponad 50 milionami przewiezionych pasażerów, co będzie oznaczać pobicie wyniku z rekordowego do tej pory 2019 roku.

 

„Milion okazji do napisania swojej historii na nowo”. Fot. PKP Intercity

 

Ponad 38,6 mln osób, które podróżowały pociągami PKP Intercity od początku roku do końca sierpnia to więcej niż przez cały ubiegły rok, kiedy to z usług przewoźnika skorzystało niecałe 35,7 mln pasażerów. Ostatnie tygodnie pokazują, że koniec wakacji nie był równoznaczny ze znacznym spadkiem frekwencji w pociągach, ta cały czas utrzymuje się na dużo wyższym poziomie niż rok temu. 2022 rok zapowiada się zatem jako rekordowy - przekroczona może zostać granica 50 mln pasażerów.

Cieszymy się, że coraz więcej ludzi wybiera nasze pociągi, co motywuje nas do wytężonej pracy nad dalszym rozwijaniem usług. Zainteresowanie naszą ofertą w ostatnich dniach i tygodniach pokazuje nam, że tegoroczna jesień może być czasem częstych podróży koleją po Polsce. Prognozujemy, że 2022 rok zakończymy z nowym, rekordowym wynikiem przewiezionych pasażerów  - mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.

Już teraz w sieci zobaczyć można nowy film zachęcający do jesiennych podróży z PKP Intercity. Produkcję można oglądać w kanałach społecznościowych przewoźnika i na portalu YouTube, także na portalu Kuriera Kolejowego:

 

 

Ruszając w dłuższą podróż zawsze mamy jakiś cel wyjazdu - spotkanie rodzinne, sprawy służbowe, odpoczynek czy rozmowę o pracę. Każda podróż jest zatem wstępem do kolejnego wydarzenia. Każdy bilet to szansa na to, aby zacząć nowy rozdział w życiu, co chcieliśmy pokazać w filmie „Milion okazji do napisania swojej historii na nowo”. Już wkrótce przedstawimy naszym pasażerom nową promocję, która z pewnością stworzy okazję do napisania swojej historii na nowo - tłumaczy Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

Za scenariusz, reżyserię i produkcję filmu odpowiada Łukasz Madziar, a realizację koordynowała agencja Publicis Consultants.