Nederlandse Spoorwegen przedłużyły umowę z Thalesem na obsługę swojego systemu biletowego

Nederlandse Spoorwegen przedłużyły umowę z Thalesem na obsługę swojego systemu biletowego

26 listopada 2022 | Źródło: Thales / Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

Narodowy operator kolei pasażerskich Nederlandse Spoorwegen (NS) podpisał z francuską firmą Thales ośmioletni kontrakt o wartości 120 mln euro na utrzymanie i wsparcie systemu taryfowego na wszystkich 400 stacjach w kraju. Zespół 50 specjalistów Thales będzie całodobowo konserwował 1700 bramek, 1600 walidatorów i 750 automatów biletowych na 400 stacjach kolejowych w Holandii. NS jest głównym pasażerskim operatorem kolejowym w Holandii, obsługującym w dni robocze 1,3 mln pasażerów.  

 

System biletowy NS Fot. Thales

 

Thales jest uznanym dostawcą bramek i walidatorów dla operatorów transportu publicznego na całym świecie. W 2022 r. firma zmodernizowała system biletowy, aby umożliwić OVPay, co w niedalekiej przyszłości pozwoli podróżnym przechodzić przez bramki dostępu lub odprawiać się przy użyciu karty bankowej lub telefonu.

Zespół firmy Thales składający się z 50 inżynierów serwisu terenowego oraz całodobowego biura pomocy i serwisu pracuje codziennie dla klientów transportu publicznego w celu utrzymania urządzeń do sprzedaży biletów w Holandii.

"Dostarczymy całodobowe wsparcie, którego potrzebuje NS, aby przyspieszyć i zabezpieczyć akceptację przez użytkownika OVpay, co jest istotną zmianą dla holenderskich systemów transportu publicznego. Ten 8-letni kontrakt z NS jest świadectwem naszego długoterminowego zaangażowania w ekologiczną i cyfrową mobilność" - mówi Jean-Marc Reynaud, wiceprezes, Revenue Collection Systems, Thales.

"Jesteśmy bardzo dumni, że umożliwiamy płynną i niezawodną odprawę i kontrolę na stacjach NS dla 1,3 miliona pasażerów każdego dnia roboczego. Wspaniale jest odnowić to partnerstwo z NS i zapewnić wysoką dostępność systemu biletowego". - Jean-Philippe de Rek, Dyrektor Zarządzający Systemami Transportu Naziemnego w Holandii, Thales.

Cieszymy się, że możemy kontynuować nasze partnerstwo z Thales w zakresie tej krytycznej dla podróżnych usługi. Thales udowodnił, że jest niezawodnym partnerem i jest gotowy na przyszły rozwój, aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp do naszych usług dla naszych podróżnych." - Hessel Dikkers, Dyrektor ds informacji, NS.