Zgodnie z warunkami licencji, Leo Express ma prowadzić cztery pary pociągów dziennie, ale nie może ograniczać ich zasięgu
Leo Express jest o krok bliżej do powrotu bezpośrednich pociągów między Pragą a stolicą Dolnego Śląska - Wrocławiem. Polskie władze zatwierdziły przewoźnika do obsługi do czterech par pociągów dziennie. Wcześniej Leo Express prowadził bezpośrednie pociągi do Wrocławia, ale obecnie oferuje połączenia z przesiadką w Ústí nad Orlicí i Lichkovie we współpracy z polskim przewoźnikiem Koleje Dolnośląskie.
Decyzja Urzędu Transportu Kolejowego znajduje się na jego stronie internetowej. Zgodnie z decyzją urzędu, przewoźnik może kursować cztery razy dziennie, ale musi zachować taką liczbę połączeń. Pozwolenie jest ważne od grudnia przyszłego roku przez pięć lat.
Rozkład jazdy zakłada odjazdy po czterech godzinach: pierwsze połączenie wyjedzie z Pragi o 7 rano, w przeciwnym kierunku o 5 rano. W Polsce planowanych jest osiem przystanków: Międzylesie, Bystrzyca Kłodzka, Kłodzko Miasto, Bardo Śląskie, Kamieniec Ząbkowicki, Ziębice, Strzelin i Wrocław Główny. Koleje Czeskie chcą też wejść na tę trasę linią Praga - Gdynia na zlecenie Ministerstwa Transportu.