Ostatni tydzień wielkiej promocji w PKP Intercity

Ostatni tydzień wielkiej promocji w PKP Intercity

22 maja 2023 | Źródło: PKP Intercity
PODZIEL SIĘ

Promocyjna oferta PKP Intercity, podczas której do sprzedaży trafiło 1,5 mln biletów w okazyjnych cenach, trwa do końca maja. W jej ramach ceny na najpopularniejszych trasach zaczynają się już od 19 zł. Promocyjne bilety upolować można do 28 maja br.

 

Fot. PKP Intercity

 

Ostatnia prosta promocyjnej oferty PKP Intercity to znakomita okazja na spontaniczny wyjazd w rodzinne strony albo wypoczynek last minute razem z przyjaciółmi. Szczególne, że coraz częściej za naszymi oknami panuje letnia aura. Wyszukiwanie tańszych biletów w ramach oferty Promo ułatwia zakładka na stronie internetowej PKP Intercity – „Promobilet”, gdzie można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybką i ekonomiczną podróż do innego miasta. Sprzedaż 1,5 mln promocyjnych biletów potrwa do 28 maja i będzie obowiązywać na przejazdy do końca tego miesiąca.

Warto pamiętać, że w ramach oferty Promo bilety w promocyjnych cenach są dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniu podróży. Dostępność poszczególnych biletów promocyjnych zależy od popularności danego połączenia. Oznacza to, że czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Bilety są podzielone według pięciu poziomów promocji w ramach ogólnodostępnej oferty Promo: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45% od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15%).

Dzięki ofercie Promo i zróżnicowanym progom promocyjnym możliwe jest np. kupienie biletu na połączenie EIP obsługiwane pojazdem Pendolino na trasie Warszawa – Kraków czy Warszawa – Gdańsk nawet za 49 zł, podczas gdy w pociągach kategorii TLK i IC już za 19 zł. Co ważne oferta obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej dostępne.

Oferta Promo łączy się także z ulgami ustawowymi. Tak duża pula tańszych biletów na przejazdy z narodowym przewoźnikiem to świetna okazja np. dla wszystkich maturzystów, którzy rozpoczynają właśnie najdłuższe wakacje w życiu czy studentów chcących odpocząć przed sesją egzaminacyjną.

PKP Intercity dba o dobre relacje

Od początku maja trwa kampania „Dbamy o dobre relacje”, której celem jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją. PKP Intercity w jej ramach przekonuje, że podróże z najbliższymi, weekendowy wyjazd czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się zastąpić. Podróż pociągiem to nie tylko przemieszczanie się między miastami, lecz także ciekawa przygoda i dobra okazja do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie relacje. Kampania obejmuje telewizję, radio, online – video i social media, a także działania outdoorowe – bilboardy i citylighty.

Rekordowa frekwencja w pociągach PKP Intercity

Od stycznia do kwietnia br. PKP Intercity przewiozło blisko 19 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity. Frekwencja z pierwszych czterech miesięcy 2023 roku jasno pokazuje, że spółka  utrzymuje trend zwyżkowy po tym, jak w 2022 roku z usług narodowego przewoźnika skorzystało rekordowe 59 mln osób.

Łatwo dostępne, tanie bilety

PKP Intercity konsekwentnie rozszerza możliwości zakupu biletów. Przewoźnik rozwija zdalne kanały sprzedaży dodając kolejne funkcje w aplikacji mobilnej oraz ulepszając działanie strony internetowej. Bilety na przejazdy PKP Intercity można również kupić na popularnych platformach takich jak mPay, e-podroznik.pl, KOLEO oraz SkyCash. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Jakdojade mogą korzystać z nowej funkcji, która upraszcza proces zakupu biletów PKP Intercity – przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika.