Najnowszy, podwójny numer KK już jest!

Najnowszy, podwójny numer KK już jest!

26 czerwca 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Ostatni numer czerwcowy „Kuriera Kolejowego” zahacza też o lipiec – tym razem numer jest podwójny, a co za tym idzie – dwa razy więcej tekstów, dwa razy więcej informacji i ciekawostek!

Od EURO nie ma ucieczki, także w najnowszym „Kurierze Kolejowym” (nr 26-27), gdzie raz jeszcze piszemy o inwestycjach kolejowych poczynionych pod hasłem „kolej na EURO”, ale zdecydowanie bardziej subiektywnie. To przegląd zadań zrealizowanych, które nas urzekły swoim rozmachem, tempem czy zmianami, jakie zaszły w wyglądzie dworców, przystanków czy linii. Piszemy także o pociągach pełnych kibiców, którzy zachowali się po „sportowemu” i „nie faulowali” .

A ponieważ nie samymi mistrzostwami człowiek żyje, to podwójny numer KK poświęciliśmy także innym zagadnieniom, a tematem wiodącym uczyniliśmy jednak nowoczesne technologie. Polski rynek lokomotyw stoi przed koniecznością wynućmy znacznej części taboru. Jakie rozwiązania technologiczne proponują producenci? Czy lokomotywa hybrydowa to najnowszy trend, który będzie już wkrótce standardem w budowie nowych pojazdów czy tylko chwilowa moda?

Z kolei tekst „Odyseja maszyn” jest próbą nakreślenia kierunków rozwoju maszyn budowlanych do prac  torowych. Czy realna jest wizja Wojciecha Musiała z Deutsche Plasser Bahnbaummaschinen, że w przyszłości powstaną roboty, które same będą wykonywały prace na torach? Czy będą to kombajny wszystko potrafiące czy raczej wysoko wyspecjalizowane w jednej pracy maszyny?

Odpowiedź na te wszystkie pytania staramy się znaleźć w najnowszym, podwójnym „Kurierze Kolejowym”. Zapraszamy do lektury!

Zamów prenumeratę Kuriera Kolejowego przez internet

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Nowe Centrum Łodzi ma przyspieszyć Nowe Centrum Łodzi ma przyspieszyć
Następny artykuł Wakacyjne promocje Kolei Dolnośląskich Wakacyjne promocje Kolei Dolnośląskich