Wrocław: lepsza obsługa na Dworcu Głównym

Wrocław: lepsza obsługa na Dworcu Głównym

25 lutego 2013
PODZIEL SIĘ

Gdzie znajdują się perony? Jak dostać się na parking podziemny? To tylko niektóre z pytań, na które odpowie podróżnym obsługa nowego Biura Dworca.

Fot. PKP S.A.

Dziś na dworcu Wrocław Główny, otwarto drugie po Warszawie Centralnej tego rodzaju biuro na dworcu kolejowym w Polsce. Nowe Biuro Dworca zostało stworzone z myślą o podróżnych i ich komforcie oraz wygodzie. U pracowników biura będzie można dowiedzieć się co i gdzie na dworcu się znajduje oraz podzielić się swoim uwagami, bądź pomysłami na temat funkcjonowania obiektu. Podróżni odwiedzający biuro otrzymają również folder z planem i krótką historią dworca.

Nowe Biuro Dworca znajduje się w holu kasowym dworca Wrocław Główny pomiędzy kasami biletowymi a poczekalnią dla podróżnych. Jest czynne od poniedziałku do piątku, od 7 do 21. Z jego obsługą można skontaktować się e-mailowo wroclaw.glowny@pkp.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (71) 717 21 07 .

Nowoczesny punkt obsługi klienta to element szerszego projektu, który ma na celu zmianę zarządzania obiektami dworcowymi, tak żeby były one przyjazne podróżnym i odpowiadały ich potrzebom.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Wielkopolska pokazała jak korzystać z funduszy UE na kolej Wielkopolska pokazała jak korzystać z funduszy UE na kolej
Następny artykuł Sędziszów: remont dworca potrwa dłużej Sędziszów: remont dworca potrwa dłużej