Wystartował "Po prostu BILET"

Wystartował "Po prostu BILET"

19 marca 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Dziś PKP Intercity wprowadziło nowe rozwiązanie -„Po prostu BILET”. Oznacza to, że każdy pasażer przy zakupie otrzyma tylko jeden blankiet, który zastąpi dotychczas istniejący bilet i miejscówkę. Wdrożeniu nowego rozwiązania towarzyszyć będzie akcja informacyjna. Dzisiaj oraz w piątek na 19 największych dworcach w kraju pojawią się mobilni informatorzy.

Fot. PKP Intercity

Pierwszego dnia wdrożenia nowego rozwiązania „Po Prostu BILET” na 19 wybranych, największych dworcach w kraju w godz. od 6.00 do 20.00 dyżurować będzie ponad 120 mobilnych informatorów. Odpowiedzą na pytania nurtujące pasażerów oraz rozwieją ewentualne wątpliwości powstałe w związku z nowym rozwiązaniem.

- Dzięki nowemu rozwiązaniu przewoźnik, mając pełną informację o frekwencji w pociągach, będzie mógł dopasować liczbę wagonów do realnego zapotrzebowania na miejsca, co przełoży się na komfort podróży pasażera – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

„Po prostu BILET” zastąpi obecnie funkcjonujący bilet i miejscówkę jednym blankietem. Po raz pierwszy na bilecie, oprócz terminu i trasy przejazdu, znajdą się informacje o numerze pociągu, wagonu i miejsca do siedzenia. W przypadku sprzedaży wszystkich dostępnych miejsc siedzących w danym pociągu, pasażer zostanie o tym poinformowany na etapie zakupu i będzie miał wybór.