W sierpniu Koleje Dolnośląskie uruchomią aplikację Mobilny Pasażer

W sierpniu Koleje Dolnośląskie uruchomią aplikację Mobilny Pasażer

13 lipca 2018 | Źródło: Koleje Dolnośląskie
PODZIEL SIĘ

Z dniem 1.08, w Kolejach Dolnośląskich przestanie funkcjonować system powiadamiania o utrudnieniach na trasach Kolei Dolnośląskich S.A. - iSMS. Zastąpi go bezpłatna aplikacja, którą należy pobrać na telefon - Mobilny Pasażer.

Fot. Koleje Dolnośląskie

Dotychczasowe rozwiązanie iSMS informowało podróżnych o wszelkich utrudnieniach, które pojawiły się na wszystkich liniach Kolei Dolnośląskich S.A. Teraz to sami podróżujący będą mogli dokonać wyboru i spersonalizować pobraną aplikację pod kątem swoich podróży i uczęszczanych linii. Aplikacja Mobilny Pasażer dostosuje się do preferencji pasażerów. Wystarczy ustawić wybraną trasę, dni tygodnia oraz zakres godzinowy, a system będzie czuwał i powiadamiał, gdy wybrany pociąg będzie opóźniony.

Informacje udostępniane w Mobilnym Pasażerze pochodzą bezpośrednio od przewoźników świadczących swoje usługi na poszczególnych relacjach, którzy wysyłają powiadomienia m.in. o zastępczej komunikacji, zmianach w rozkładzie jazdy, utrudnieniach oraz jeśli podróżni wyrażą zgodę o promocjach i aktualnych ofertach.

Za pośrednictwem aplikacji Mobilny Pasażer informują obecnie: Koleje Wielkopolskie, Polregio, PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, a teraz do tego grona dołączają również Koleje Dolnośląskie S.A.

Aplikacja Mobilny Pasażer korzysta z informacji pochodzących z systemu SEPE. Dane te są udostępniane na podstawie umowy zawartej z PKP PLK S.A. oraz udzielonych zgód przewoźników na udostępnianie danych o rozkładzie jazdy. Mobilny Pasażer to nowa odsłona komunikatora iSMS, dzięki której pasażerowie dostają nowe, lepsze narzędzie ułatwiające codziennie podróże. Obecnie zarejestrowanych jest już kilkanaście tysięcy użytkowników.