PKP Intercity dodało nowe funkcjonalności w aplikacji SkyCash

PKP Intercity dodało nowe funkcjonalności w aplikacji SkyCash

17 października 2018 | Źródło: PKP Intercity
PODZIEL SIĘ

Zakup biletów na pociągi PKP Intercity stał się jeszcze łatwiejszy. Ostatnia aktualizacja aplikacji SkyCash przyniosła wiele usprawnień dla pasażerów, takich jak możliwość wyboru miejsca i łatwiejszy sposób naliczania zniżek, a także nowy wygląd wyszukiwarki pociągu.

Fot. Przewozy Regionalne

Pasażerowie kupujący bilet na pociąg PKP Intercity w aplikacji SkyCash mogą teraz wybrać, czy chcą zająć miejsce przy oknie, korytarzu czy w środku. Dla niezdecydowanych zostaje oczywiście opcja „dowolne”. Równie dużym ułatwieniem jest możliwość wyboru miejsca dla osoby z niepełnosprawnością lub dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. 

SkyCash umożliwia teraz także wybór miejsca w Strefie Ciszy w pociągach Pendolino. Z tej opcji na pewno ucieszy się wielu podróżnych. Na spokojną i komfortową podróż w ciszy od momentu wprowadzenia tej usługi w 2016 r. zdecydowało się już ponad milion pasażerów Pendolino.

Wygodniej dla rodzin

Na zmianach najbardziej skorzystają osoby, które podróżują pociągami PKP Intercity z dziećmi. W jednej trankcji można od teraz wybrać dowolną zniżkę dla każdego pasażera. Dzięki temu za jednym razem można kupić bilety dla rodziców i dzieci, każdemu przypisując odpowiednią ulgę. Co więcej, posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą w pełni korzystać z przysługujących im zniżek. PKP Intercity dostrzega coraz większe zainteresowanie podróżnych biletami rodzinnymi. W pierwszym półroczu 2018 roku na podstawie Biletu Rodzinnego bądź zniżek na Kartę Dużej Rodziny podróżowało ponad milion osób. Oznacza to wzrost o ponad 16%
w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku.

Pamiętaj o aktualizacji!

Warto mieć zawsze aktualną wersję aplikacji SkyCash. Aktualizacje to większa stabilność działania, wyeliminowane dotychczasowe błędy oraz nowe funkcje, dzięki którym korzystanie ze SkyCash jest wygodniejsze. Informacja o dostępności aktualizacji znajduje się w odpowiednim sklepie (Google Play lub App Store) oraz w samej aplikacji, w zakładce „Aktualizacje”.