Oferty na koncepcję programową S12 Piaski - Dorohusk złożone

Oferty na koncepcję programową S12 Piaski - Dorohusk złożone

07 lutego 2019 | Autor: POM | Źródło: GDDKiA
PODZIEL SIĘ

Oferty złożone przez firmę TPF okazały się najkorzystniejsze w przetargu na opracowanie koncepcji programowej dla dwóch części przyszłej S12 pomiędzy Piaskami a granicą z Ukrainą w Dorohusku. Łączny koszt opracowania dokumentacji to blisko 9,7 mln zł. Jeśli nie wpłyną odwołania od wyboru to umowę podpiszemy jeszcze w lutym br.

Fot. GDDKiA

W przetargu wpłynęło jedenaście ofert a większość z nich dotyczyła obu części przetargu. Opracowanie koncepcji programowej podzielono na dwie części obejmujące trzy odcinki realizacyjne. Część 1: od końca obwodnicy Piask do węzła Dorohucza (długość ok. 12,9 km) oraz pomiędzy węzłami Dorohucza i Chełm Zachód (ok. 21,7 km). Część 2 to odcinek od w. Chełm Wschód do Dorohuska (ok. 23 km). TPF opracowanie dokumentacji dla cz. 1 wycenił na ponad 5,5 mln zł  a w cz. 2 na ponad 4,1 mln zł.

Zadaniem wykonawców koncepcji programowej będzie: wykonanie analizy i prognoz ruchu, opracowań geodezyjnych i kartograficznych dla celów projektowania dróg, a także opracowań geologiczno–inżynierskich, hydrogeologicznych, geotechnicznych i hydrologiczno-hydraulicznych. To pozwoli zaprojektować ostateczny techniczny wariant realizacji inwestycji i przeprowadzić rozpoznanie podłoża gruntowego. Wykonawcy będą mieć na to 23 miesiące od podpisania umowy, a wyniki ich pracy posłużą do opracowania dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawcy inwestycji w trybie projektuj i buduj (wykonawca może współpracować z GDDKiA przy tym przetargu).

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Dwunasty dreamliner w PLL LOT Dwunasty dreamliner w PLL LOT
Następny artykuł  PesaDART w PKP Intercity: trzy lata, miliony pasażerów i miliony kilometrów PesaDART w PKP Intercity: trzy lata, miliony pasażerów i miliony kilometrów