Za około 2 miliardy CZK RegioJet kupi w tym roku dodatkowe wagony i lokomotywy do swoich pociągów dalekobieżnych. Ostatnio RegioJet wygrał przetarg ogłoszony przez Deutsche Bahn na odsprzedaż 29 wagonów pasażerskich do przewozów dalekobieżnych. Są to wagony klimatyzowane do prędkości do 200 km / h. Wagony przejdą niezbędne modyfikacje - zwłaszcza wnętrze, a następnie RegioJet będzie stopniowo uruchamiał je w swoich pociągach dalekobieżnych kursujących w Czechach, na Słowacji, w Austrii i innych krajach Europy Środkowej.
W przyszłości RegioJet zamierza jeszcze bardziej skupić się na pozyskiwaniu zupełnie nowych wagonów do swoich pociągów. W drugiej połowie tego roku flota wagonów powinna zostać poszerzona o kolejne 6 nowych 80-miejscowych bezprzedziałowych wagonów rumuńskiego producenta Astra, do przewozów dalekobieżnych o podwyższonym standardzie, które na każdym fotelu mają zainstalowane ekrany, na których pasażerowie mogą oglądać filmy i inne treści rozrywkowo-informacyjne.
Flota lokomotyw ma zostać uzupełniona w tym roku łącznie o 15 najnowocześniejszych lokomotyw wielosystemowych Bombardier TRAXX MS 3. Pierwsze dwie zostały przejęte przez RegioJet na początku tego roku. W ostatni weekend trzy kolejne maszyny przybyły do Czech z Kassel w Niemczech.
RegioJet nabywa dodatkowe lokomotywy TRAXX MS3 w celu stopniowego ujednolicenia floty lokomotyw wielosystemowych, która w przyszłości powinna składać się z lokomotyw TRAXX MS. RegioJet podobnie do innych dużych dużych przewoźników chce wykorzystać silne synergie zunifikowanej floty najnowocześniejszych lokomotyw wielosystemowych w obsłudze pociągów dalekobieżnych.