Siemens Mobility zainaugurował działalność rozbudowanego Centrum Obsługi Kolei w Novarze

Siemens Mobility zainaugurował działalność rozbudowanego Centrum Obsługi Kolei w Novarze

11 października 2022 | Źródło: Siemens Mobility
PODZIEL SIĘ

Dzięki zainaugurowanej dziś pracy Centrum Usług Kolejowych w Novarze we Włoszech stało się kandydatem do bycia jednym z trzynastu światowych centrów doskonałości zarządzanych przez Siemens Mobility w zakresie konserwacji taboru kolejowego - pociągów pasażerskich, pociągów dużych prędkości, lokomotyw, metra - oraz drugiego w Europie w zakresie konserwacji lokomotyw po zakładzie w Allach w Niemczech.

 

Fot. Siemens Mobility

 

Dzięki zainwestowaniu około 6 milionów euro w infrastrukturę, usługi i umiejętności, Centrum Obsługi Kolei w Novarze zajmuje obecnie 2300 metrów kwadratowych wewnątrz i około 6300 metrów kwadratowych na zewnątrz, co daje łącznie 9000, posiada 6 torów z 10 stanowiskami pracy, które mogą być używane w tym samym czasie, i może pochwalić się wszystkimi najbardziej zaawansowanymi narzędziami do prewencyjnego i korekcyjnego utrzymania lokomotyw. Równocześnie z powiększeniem powierzchni rozszerzono również zakres usług utrzymania prewencyjnego i naprawczego, które obecnie obejmują również remont kapitalny R1 i naprawę powypadkową we Włoszech.

Wreszcie, konserwacja predykcyjna zostanie w przyszłości wzmocniona dzięki aplikacji Railigent X, która umożliwia operatorom kolejowym, technikom i właścicielom aktywów generowanie cennych informacji na temat wydajności ich aktywów. Analiza danych dotyczących aktywów kolejowych dostarczanych przez te aplikacje prowadzi do lepszej eksploatacji, optymalizacji utrzymania, większej efektywności kosztowej i ostatecznie do 100% dostępności taboru i zasobów torowych.