Bilety PKP Intercity dostępne na platformie eTravel

Bilety PKP Intercity dostępne na platformie eTravel

08 marca 2024 | Źródło: PKP Intercity
PODZIEL SIĘ

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy, platforma eTravel dołącza do coraz szerszej listy zewnętrznych kanałów sprzedaży współpracujących z PKP Intercity. Będąca jednym z liderów rynku turystycznego w Polsce, firma eTravel specjalizuje się w obsłudze podróży służbowych. Dostęp do oferty PKP Intercity na nowej platformie będzie możliwy za pośrednictwem strony lataj.pl, a niebawem hotele.pl. Jest to kolejny krok w kierunku ułatwienia zakupu biletów na przejazdy pociągami narodowego przewoźnika.

 

Fot. Kurier Kolejowy

 

Umowa PKP Intercity z eTravel to element strategii rozwoju kanałów sprzedaży w trybie agencyjnym, w ramach ujednoliconych warunków handlowych (UWH). eTravel specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych poprzez własne, innowacyjne systemy rezerwacyjne, jak i doświadczony zespół konsultantów telefonicznych. W ramach platform spółki możliwy jest zakup biletów na transport kolejowy i lotniczy oraz rezerwacja miejsc w hotelach. Dzięki współpracy eTravel z PKP Intercity pasażerowie będą mogli trzymać swoje bilety i rezerwacje w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podróże zarówno prywatne, jak i służbowe. Bilety na przejazd z narodowym przewoźnikiem będą dostępne na stronach lataj.pl a w przeciągu miesiąca na hotele.pl.

 

Fot. PKP Intercity 

 

W ramach naszej strategii, dążymy do ułatwienia i uproszczenia procesu zakupu biletów dla wszystkich naszych pasażerów. Cieszymy się, że możemy zaprosić do naszej sieci sprzedaży kolejnego doświadczonego partnera, firmę eTravel. Wierzę, że ta współpraca przyczyni się do wybierania naszych pociągów jako podstawowego środka podróży podczas przejazdów biznesowych – skomentował Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

 

Fot. PKP Intercity 

 

UWH wielkim sukcesem PKP Intercity

Rozpoczęcie współpracy z firmą eTravel jest kontynuacją działań, które przewoźnik podjął we wrześniu 2021 roku wprowadzając ujednolicone warunki handlowe (UWH). Jest to nowy model sprzedaży, który wyróżnia się znacznym uproszczeniem kwestii formalnych dla wszystkich kontrahentów. Od momentu jego wprowadzenia spółka podpisała umowy z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO oraz Jakdojade. Współpraca z zewnętrznymi partnerami przyniosła imponujące rezultaty. W ramach UWH od maja 2022 do końca stycznia 2024 roku, sprzedanych zostało już ponad 9 milionów biletów.