Wzorowo czyste pociągi świętokrzyskich PR

Wzorowo czyste pociągi świętokrzyskich PR

01 października 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Świętokrzyski Zakład Przewozów Regionalnych ma powody do dumy. Wnętrza zakupionych blisko rok temu Elfów lśnią czystością i wyglądają jak nowe, jakby dopiero co opuściły hale produkcyjne bydgoskiej Pesy.

Wzorowo czyste pociągi świętokrzyskich PR
Fot. Piotr Celiński

Co kilka miesięcy urzędnicy Oddziału Przewozów Kolejowych świętokrzyskiego urzędu marszałkowskiego dokonują oceny lokalnego przewoźnika jakim jest Zakład Przewozów Regionalnych w Kielcach. Podstawą oceny jest realizacja umowy zawartej między przewoźnikem a samorządem. - Sprawdzamy m.in. czystość wagonów i toalet. Czy w tych ostatnich jest woda, mydło, papier toaletowy czy ręczniki papierowe. I za każdym razem okazuje się, że przewoźnik dba o wyposażenie w te artykuły higieniczne – informuje Mariusz Brzeziński, kierownik Oddziału Przewozów Kolejowych świętokrzyskiego urzędu marszałkowskiego.

Liczy się jakość
Większość podróżnych korzystających z usług świętokrzyskich PR jest podobnego zdania, choć czasami ma też drobne uwagi.

- Staramy się wywiązywać ze wszystkich spoczywających na nas obowiązków. I to nie tylko w zakresie samych przewozów, ich punktualności, ale też jakości świadczonych usług, w tym dbania o czystość i estetykę składów – zapewnia Wiesława Szabat, naczelnik działu marketingu i sprzedaży w Zakładzie Przewozów Regionalnych w Kielcach.

Dopieszczone przez obsługę
Dbają zarówno o stare jednostki typu EN, jak i nowe ezety. Te ostatnie, zakupione blisko rok temu wyglądają tak, jakby dopiero co opuściły hale produkcyjne Pesy. Jest to pogląd, który solidarnie podzielają podróżni, urzędnicy, pracownicy świętokrzyskiego PR i .przedstawiciele firm współpracujących.

- Miałem okazję niedawno oglądać wnętrza świętokrzyskich Elfów i jestem pozytywnie zaskoczony tym, co zobaczyłem. Są czyste, zadbane, schludne i nie boję się nawet użyć sformułowania: dopieszczone przez obsługę. Ten wygląd i stan składów świadczy też o kulturze podróżujących nimi osób – mówi Łukasz Stanisławski z firmy ELTAB, zajmujący się serwisowaniem systemów monitoringu wizyjnego. – Regularnie podczas prac serwisowych mam okazję oglądać składy innych przewoźników w kraju i muszę stwierdzić, że te świętokrzyskie można spokojnie postawić za wzór – dodaje.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Brak synchronizacji prac to problem Brak synchronizacji prac to problem
Następny artykuł Bilet Śląski i Metropolitalny – wyniki sprzedaży Bilet Śląski i Metropolitalny – wyniki sprzedaży