Od dziś zamówimy w Warsie krewetki

Od dziś zamówimy w Warsie krewetki

01 kwietnia 2013 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Od 1 kwietnia w ofercie Warsu pojawią się nowe, wyszukane dania, jak krewetki z czosnkowymi grzankami i mieszanką sałat. Ale nie zabraknie klasyki polskiej kuchni, np. schabowego i golonki.

Fot. Wars

Nowe menu zostaje wprowadzone w związku z 65-leciem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Oprócz owoców morza i klasycznych, polskich dań, wprowadzona zostanie szarlotka i kawa z ekspresu. Nowe potrawy w menu Warsu zostały starannie przygotowane dbając jednocześnie o to, aby posiłek był zdrowy i przyrządzony z naturalnych składników. Wszystkie surowce, z których Wars przygotowuje dania, pochodzą od znanych na rynku firm oraz dostawców.

Historia Warsu sięga 1 kwietnia 1948 roku, gdy ówczesny minister komunikacji powołał Oddział Eksploatacji Wagonów Sypialnych i Restauracyjnych w ramach struktury państwowego biura podróży „Orbis”. W 1960 roku przedsiębiorstwo zmieniło nazwę na Przedsiębiorstwo Wagonów Sypialnych i Restauracyjnych „WARS", a w latach 1999-2000 roku zostało przekształcone w spółkę akcyjną, w której 100 proc. udziałów objął Skarb Państwa. Pięć lat później większościowy pakiet akcji Wars S.A. trafił do PKP Intercity Sp. z o.o. (obecnie PKP Intercity S.A.).

W 2008 roku rozpoczęty został kompleksowy proces odświeżania marki, pod nazwą Nowa Linia Obsługi, mający na celu skokowe podniesienie jakości świadczonych usług, m.in. poprzez modernizację wnętrz wagonów barowych, wprowadzenie nowej oferty gastronomicznej oraz intensywne szkolenie personelu. Symbolem zmian jest nowe logo i polityka wizerunkowa spółki.

- Wieloletnia działalność firmy silnie utrwaliła markę Wars w świadomości opinii publicznej. W rezultacie Wars należy do wąskiego grona firm dysponujących w Polsce marką o niemalże 100 proc. rozpoznawalności. W świadomości większości podróżnych wagony gastronomiczne stanowią stały element każdego pociągu dalekobieżnego i są w jednoznaczny sposób kojarzone z Wars. Spółka świadczy również usługi hotelowe w pociągach obsługując podróżnych w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia w komunikacji krajowej oraz międzynarodowej  – podkreśla Iwo Orzełek, kierownik zespołu marketingu Warsu.