Znamy logo BiT-City

Znamy logo BiT-City

05 czerwca 2014 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Internauci wybrali najlepszy projekt identyfikacji wizualnej BiT-City. Zwycięzcą konkursu ogłoszonego przez samorząd województwa jest Radosław Kaliski z Warszawy.

Fot. Radosław Kalisk

Celem konkursu było wyłonienie projektu graficznego dla identyfikacji wizualnej BiT-City, nawiązującej do charakteru naszej aglomeracji: jej wielopodmiotowości, integracji transportowej, współpracy i miejsca w świadomości społecznej. Partnerami konkursu były samorządy Bydgoszczy, Torunia, gminy Solec Kujawski i gminy Wielka Nieszawka oraz miejskie spółki Tramwaj Fordon i MZK Toruń.
 
W pierwszym etapie sąd konkursowy ocenił ponad 60 nadesłanych prac. Do kolejnego etapu - głosowania poprzez sondę internetową – zakwalifikowano 7 projektów. Swoich faworytów można było wspierać, głosując w dniach 5–16 maja. Zwyciężył projekt nr 3 autorstwa Radosława Kaliskiego z Warszawy, który otrzymał łącznie 36 procent wszystkich głosów.

Z autorem najlepszego projektu zostanie podpisana umowa o wartości 10 tysięcy złotych brutto. Zwycięzca będzie miał za zadanie opracowanie księgi znaku wybranego logo.

Zwycięskie logo będzie oficjalnym, rozpoznawalnym znakiem marki BiT-City.

BiT-City to koordynowane przez samorząd województwa kompleksowe przedsięwzięcie dotyczącego komunikacyjnego zintegrowania obu stolic województwa, łączące szybką kolej i powiązane ze sobą systemy komunikacji publicznej obu miast.