Z powodu koniecznej regulacji torów zdejmowane są szyny i podkłady na kawałkach linii dalekobieżnej między stacjami Sopot a Gdynia Chylonia. Według PKP PLK poprawki wykonywane są bezpłatnie w ramach gwarancji. Modernizację tej linii zakończono wiosną 2014 r.
Portal Trójmiasto.pl poinformował, że podkłady i szyny zdjęto na odcinku około 500 metrów przy stacji Gdynia Chylonia. Z powodu prac została wyłączona jedna krawędź peronowa stacji od strony toru numer 2.
- W Chyloni prowadzone są prace związane z regulacją toru. Wykonywane są one bezpłatnie w ramach gwarancji – wyjaśnił Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dodał, że podobne działania zaplanowano jeszcze na innych odcinkach linii. W tym celu został jakiś czas temu zamknięty tor nr 10. Ponadto od poniedziałku z ruchu wyłączony jest tor między Sopotem a Gdynią Orłowo. Są to wszystkie planowe zamknięcia – poinformował Karol Jakubowski.
Przebudowa linii dalekobieżnej (LCS Gdynia) o długości ok. 14,5 km między przystankiem Gdańsk Oliwa i Gdynia Chylonia trwała nieco ponad trzy lata i kosztowała ok. 457 mln zł. Kontrakt realizowała Grupa Kapitałowa Torpol.