Arriva dynamicznie rozbudowuje sieć dystrybucji biletów o rozwiązania najlepsze dla podróżnych. W tym celu łączy siły z systemem sprzedaży KOLEO. Bilety jednorazowe na przejazdy wszystkimi pociągami przewoźnika będzie można zakupić już od 1 września.
KOLEO to polska, nowoczesna technologia, która pozwala pasażerom na wygodne planowanie podróży i zakup biletów kolejowych z przesiadkami pomiędzy przewoźnikami. W systemie już za jednym kliknięciem można kupić bilety kolejowe na połączenia wielu operatorów.
Platforma dostępna jest w smartfonie, na tablecie i na komputerze. Kupując swój bilet pasażer ma gwarancję najkorzystniejszej ceny, gdyż system nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji, oferując 25 rodzajów płatności. Ponadto, każdy pasażer, który kupi bilet na przejazdy pociągami Arriva w KOLEO otrzyma bon o wartości 15 zł na taksówkę iTaxi, promocja obowiązuje do końca roku.
– Nawiązaliśmy współpracę na bazie wspólnego, kompleksowego podejścia do obsługi pasażerów. KOLEO to nowoczesny kanał sprzedaży, w którym nasi pasażerowie mogą w łatwy, intuicyjny sposób nie tylko zakupić bilet, ale też sprawdzić rozkład jazdy i cenę przejazdu. To nowość dla osób planujących dłuższą podróż, bo umożliwia kupienie jednego biletu na przejazd pociągami wielu przewoźników. To proste i skuteczne rozwiązanie realnie ułatwiające korzystanie z kolei – mówi Piotr Halupczok, dyrektor zarządzający Arriva w Polsce.
Trzeba zaznaczyć, że nikt w Polsce w żadnym systemie nie zaoferował pasażerowi tych wszystkich udogodnień jednocześnie: wyszukiwania połączeń, wyceny podróży i sprzedaży biletów na całą trasę w najkorzystniejszej cenie. – Wprowadzamy prawdziwe zmiany na kolei, dobre dla pasażera – mówi Kuba Czajkowski, prezes Astarium, właściciela platformy KOLEO.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.arriva.pl oraz www.koleo.pl.