KOLEO rozwija system sprzedaży. Użytkownicy mogą kupić bilet osobie nie mającej konta

KOLEO rozwija system sprzedaży. Użytkownicy mogą kupić bilet osobie nie mającej konta

05 stycznia 2017 | Źródło: KOLEO
PODZIEL SIĘ

W KOLEO można już komuś kupić bilet – osobie nie mającej konta, a nawet nie korzystającej z internetu. – Pasażerowie pytali o to. Jest to małe i wygodne usprawnienie dla kupujących bilety kolejowe – mówi Maciej Dutkiewicz, rzecznik Astarium, twórcy platformy sprzedażowej.

Fot. uml.lodz.pl

Zakup biletu w KOLEO dla kogoś jest bardzo prosty. Wystarczy znaleźć połączenie, nawet z przesiadką między pociągami różnych przewoźników i wybrać opcję „kup bilet”. System w tym momencie zawsze pyta czy dołączyć dodatkowych pasażerów i znajduje im automatycznie najlepszą zniżkę np. dla emerytów. W tym momencie wystarczy, że właściciel konta sam wyłączy siebie z planowanej podróży i dokończy transakcję. Zakupiony bilet można wydrukować albo przesłać dalej jako pdf i pokazać go podczas kontroli konduktorowi np. na telefonie. 

– Pytanie o możliwość kupowania biletów bliskiej osobie było jednym z najczęstszych, jakie zadawali pasażerowie. Programiści czytają opinie od pasażerów i na ich podstawie ustalają nad czym będą pracować, co zmienią w systemie. Nasi klienci w 2017 roku otrzymają możliwość korzystania z aplikacji iOS oraz mogą się spodziewać nowych przewoźników – mówi Maciej Dutkiewicz.

KOLEO jest jedynym systemem w Polsce pozwalającym kupować bilety kolejowe wielu przewoźników i planowanie podróży pociągami z wykorzystaniem pełnego rozkładu jazdy. System zapewnia pasażerom najlepszą cenę, dobierając wszystkie dostępne taryfy, oferty specjalne, zniżki i promocje. Platforma sprzedażowa cyklicznie oferuje pasażerom dodatkowe promocje – np. na przejazdy taksówkami albo specjalne pozwalające kupić bilety kolejowe taniej.