Trakcja z najtańszą ofertą na rewitalizację fragmentu Węglówki

Trakcja z najtańszą ofertą na rewitalizację fragmentu Węglówki

20 marca 2017 | Autor: ŁK
PODZIEL SIĘ

Dziewięć spółek zgłosiło swoje oferty w przetargu na rewitalizację fragmentu Magistrali Węglowej w województwie kujawsko – pomorskim. Najtańsza jest oferta Trakcji PRKiI.

Trakcja z najtańszą ofertą na rewitalizację fragmentu Węglówki
Fot. Pit1233 Wikimedia Commons

PKP Polskie Linie Kolejowe podały informację z otwarcia ofert w przetargu realizowanym w formule "zaprojektuj i buduj" na rewitalizację fragmentu linii nr 201 Nowa Wieś Wielka – Maksymilianowo. Jest to fragment Magistrali Węglowej, który stanowi towarową obwodnicę kolejową Bydgoszczy. Linia ta na odcinku Nowa Wieś Wielka – Bydgoszcz Bielawy jest nieczynna dla ruchu pasażerskiego.

Prace obejmą odcinek linii o długości ok. 35 km. PLK planuje wymianę nawierzchni, remont obiektów inżynieryjnych, wymianę rozjazdów na stacjach Bydgoszcz Emilianowo, Bydgoszcz Wschód i Maksymilianowo oraz na posterunku odgałęźnym Bydgoszcz Leśna.

PLK szacowała wartość inwestycji na ok. 68 mln zł brutto. W przetargu złożono 9 ofert, które wszystkie przekroczyły te szacunki. Poniżej przedstawiamy listę ofert wraz z ich wartościami brutto:

  1. Trakcja PRKiI – 73,8 mln zł
  2. Colas Rail – 78 mln zł
  3. Rajbud – 80,5 mln zł
  4. NDI – 81,5 mln zł
  5. Schweerbau – 82,8 mln zł
  6. Porr – 84,7 mln zł
  7. PPMT – 85,3 mln zł
  8. Agat SA – 87 mln zł
  9. Torpol – 93,9
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Jak PLK monitorują stan pociągów? Jak PLK monitorują stan pociągów?
Następny artykuł Koniec kolei pasażerskiej w USA? Koniec kolei pasażerskiej w USA?