Kurier Kolejowy na pokładzie pełnego atrakcji Świątecznego Pociągu Tyskiego.

Kurier Kolejowy na pokładzie pełnego atrakcji Świątecznego Pociągu Tyskiego.

18 grudnia 2022 | Źródło: Kurier Kolejowy
PODZIEL SIĘ

Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej. Prowadzi ją marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym. Po piątkowych kursach w relacji Tychy-Sosnowiec-Tychy, w drodze na Pomorze, pociąg zatrzymał się w Warszawie. Kurier Kolejowy był wczoraj (17.12.2022r.) na pokładzie pełnego atrakcji Świątecznego Pociągu Tyskiego w czasie specjalnego przejazdu zorganizowanego dla pracowników Tyskiej Kompanii Piwowarskiej w relacji Warszawa Wschodnia - Grodzisk Mazowiecki - Warszawa Wschodnia. Zapraszamy do galerii zdjęć wykonanych w czasie przejazdu.

 

Fot. Kurier Kolejowy

 

W chwili, kiedy publikowany jest ten artykuł rozpoczyna się pierwszy z dwóch kursów na Pomorzu, w relacji Gdynia-Tczew-Gdynia. W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. 

Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego - instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chce przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.

 

Griffin EU160-030 na czele Świątecznego Pociągu Tyskiego. Fot. Kurier Kolejowy.

 

W drodze z Tychów na Pomorze, pociąg zatrzymał sie w Warszawie na Olszynce Grochowskiej. W sobotę 17 grudnia wyruszył w drogę ze stacji  Warszawa Wschodnia - do Grodziska Mazowieckiego i z powrotem, z pracownikami Kompanii Piwowarskiej, którzy spędzili na pokładzie ponad dwie godziny, doświadczając wielu wrażeń w malowniczym wnętrzu pociągu, uczestnicząc w wielu atrakcjach przygotowanych przez organizatorów.

 

Tyski Pociąg Świąteczny wjeżdża ne tor przy peronie 3 stacji Warszawa Wschodnia. Film: Kurier Kolejowy

 

 

Wnętrze wagonu sportowego. Fot. Kurier Kolejowy

 

Wnętrze wagonu koncertowego. Fot. Kurier Kolejowy

 

Wnętrze wagonu barowego. Fot. Kurier Kolejowy

 

Pociąg zestawiony był z trzech wagonów o różnej funkcjonalności - barowego, gdzie serwowany był "złocity płyn" (wśród konsumentów dominowało Tyskie Zero), sportowego z symulatorem wyścigów samochodowych i piłkarzykami, oraz koncertowego, w którym dominowała muzyka. Na czele pociągu jechała dumnie lokomotywa Griffin EU160-030, a atrakcją przejazdu, dla lokalnych fotografów - miłośników kolei były manewry przez nią wykonywane na stacjach końcowych. Cały skład na zewnątrz był pięknie oświetlony.

 

Manewry Griffina na stacji Grodzisk Mazowiecki. Film: Kurier Kolejowy

 

Gościem specjalnym, z którym Kurier Kolejowy rozmawiał na pokładzie pociągu w Warszawie jest Pan Krzysztof Hołowczyc, ambasador Tyskie 0%, który był i jest także dzisiaj obecny na pokładzie pociągu podczas przejazdów. Nasz kierowca rajdowy, jak stwierdził, jest na ostatnim etapie przygotowań do Rajdu Dakar, który z końcem roku rozpoczyna się w Paryżu. Jak oznajmił celem jego udziału w rajdzie jest walka o zwycięstwo.

 

Krzyszto Hołowczyc z Tyskim Zero w czasie rozmowy z Kurierem Kolejowym. Fot. Kurier Kolejowy

 

By wygrać bilety na wyjątkowy przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczyło kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.  

Za produkcję odpowiada TheProduction, konkursem zarządza Agencja Reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media, za kreację działań 360 odpowiada wiodąca agencja marki - Huta 19 im. Joachima Fersengelda.