Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej POLREGIO – „Klik i w drogę!”

Ruszyła jesienna odsłona kampanii reklamowej POLREGIO – „Klik i w drogę!”

06 września 2023 | Źródło: PolRegio
PODZIEL SIĘ

,,Klik i w drogę!” to hasło kampanii reklamowej POLREGIO S.A. - największego polskiego przewoźnika pasażerskiego. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca tym razem do zakupu biletów okresowych za pomocą nowoczesnych kanałów sprzedaży.

 

Fot. Polregio

 

Lato zbliża się ku końcowi, czas przygotować się na ekscytujący nowy rok szkolny, wkrótce również akademicki, a także powrót z sezonu urlopowego do pracy. „Do szkoły codziennie, do pracy niezmiennie…” – ta myśl w wielu przypadkach będzie nam towarzyszyć przez kolejne najbliższe dni i miesiące. Dlaczego by nie ułatwić sobie dotarcia do tych placówek, a przy tym zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze? Sezon Back to school staje się idealną okazją do przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, takich jak aplikacja i system sprzedaży POLREGIO, dzięki którym zakup jest łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli po prostu „Klik i w drogę!”. Bilet okresowy to także oszczędność na podróżach, i to wcale nie mała, bo aż ok. 50%! << Sprawdź kalkulację oszczędności na stronie polregio.pl >> Dodatkowo w wersji online’owej użytkownik ma do niego dostęp w każdej chwili, w każdym miejscu i nie musi tracić czasu na stanie w kolejce do kasy.

„Po wakacyjnej przerwie nastawiamy się na wydatki związane przede wszystkim z powrotem naszych pociech do szkół. Z najnowszych raportów wynika, że najczęściej spotykaną tendencją dotyczącą tegorocznej szkolnej wyprawki jest poszukiwanie oszczędności. Pierwszym  sposobem na oszczędność może być zmiana środka transportu – wybieramy kolej, a drugim - wybór odpowiedniej oferty. Dzięki biletom okresowym oszczędzamy i to aż do 50% na kosztach przejazdu, w porównaniu do podróży na podstawie biletów jednorazowych.

 

Fot. Polregio

 

Podobnie podchodzimy również do oszczędności czasu, która w naszym zabieganym życiu zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę. POLREGIO i na to ma sposób – przy zakupie biletów zachęcamy do wyboru zdalnych kanałów sprzedaży, takich jak internetowy system sprzedaży, aplikacja POLREGIO oraz VIDEOMATY POLREGIO. Dzięki nim cały proces zakupowy jest prosty i szybki, a zaoszczędzony w ten sposób czas możemy spożytkować na wspólne chwile z rodziną czy inne przyjemności.” – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Dyrektor Biura Marketingu i Promocji POLREGIO. Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i wszystkich spotów w ramach kampanii „Klik i w drogę!”: jesiennego spotu na sezon Back to school dotyczącego biletu okresowego, a także wakacyjnego spotu głównego 60-sekundowego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.

Najnowszy spot dostępny jest na platformie Youtube: Spot „Klik i w drogę!” Bilet okresowy

POLREGIO S.A. to największy pasażerski przewoźnik w Polsce, z 27% udziałem w rynku. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża ponad 1700 pociągów zamawianych przez urzędy marszałkowskie, które zatrzymują się na około 1900 stacjach. W ciągu roku z usług POLREGIO korzysta blisko 90 mln pasażerów. Większościowym udziałowcem Spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (50% i jeden udział), a pozostałymi udziałowcami są samorządy wojewódzkie.