Świąteczny pociąg Coca-Coli i DB Cargo dotarł do pierwszej stacji na swojej trasie po Niemczech

Świąteczny pociąg Coca-Coli i DB Cargo dotarł do pierwszej stacji na swojej trasie po Niemczech

15 grudnia 2023 | Źródło: Coca Cola/DB Cargo
PODZIEL SIĘ

Każdego roku ludzie w Niemczech są zafascynowani Świąteczną Trasą Ciężarówek Coca-Coli. Aby przybliżyć magię tej przedświątecznej tradycji jeszcze większej liczbie osób, Coca-Cola współpracuje w tym roku z Deutsche Bahn, aby przywieźć Świętego Mikołaja na cztery główne stacje kolejowe w Niemczech pociągiem DB Cargo.

 

Fot. DB Cargo

 

Motto tegorocznej kampanii Coca-Cola to "Odkryj w sobie Świętego Mikołaja".

Czy to na drodze, czy na szynach, Coca-Cola Truck Tour w okresie Bożego Narodzenia ma w tym roku szczególny cel: zachęcić ludzi do odkrycia w sobie Świętego Mikołaja i opowiedzenia się za dobroczynnością i hojnością. Jest to główny temat tegorocznej świątecznej kampanii Coca-Coli. Kampania ma na celu przywrócenie prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia i wzywa ludzi do czynienia więcej dobra w ich codziennym życiu. Tegoroczna kampania stawia sprawę jasno: świat pełen Mikołajów byłby światem bardziej życzliwym. Dlatego świat potrzebuje więcej Mikołajów!

DB Cargo przenosi świąteczną magię Coca-Coli na tory kolejowe

Po czterech przystankach ciężarówki Coca-Cola na drodze w Binz, Celle, Kolonii i Monachium, świąteczna ciężarówka po raz pierwszy wjeżdża na wagon i kontynuuje swoją trasę po Niemczech koleją. Z tradycyjną ciężarówką Święty Mikołaj będzie podróżował bezpośrednio na perony na stacjach w Lipsku (15 grudnia), Frankfurcie nad Menem (17 grudnia), Hamburgu Altona (20 grudnia) i Berlinie Südkreuz (22 grudnia) we współpracy z DB Cargo. Łącząc transport kolejowy z tradycyjnym transportem ciężarowym, Coca-Cola chce przybliżyć magię Świąt Bożego Narodzenia jeszcze większej liczbie osób. Rozszerzona trasa ciężarówek ma na celu zgromadzenie jeszcze większej liczby przyjaciół i rodzin oraz stworzenie poczucia wspólnoty w okresie świątecznym.

"Cieszymy się, że w tym roku znaleźliśmy świetnego partnera do współpracy w DB Cargo, z którego pomocą mogliśmy nadać Coca-Cola Christmas Truck Tour 2023 nowy wygląd. Przenosząc w tym roku cztery z ośmiu przystanków trasy na tory kolejowe, przybliżamy nasze świąteczne przesłanie jeszcze bliżej serc ludzi w centrum miasta i sprawiamy, że tradycyjna trasa ciężarówek staje się nowym doświadczeniem w niezwykłym otoczeniu" - mówi Evelyne de Leersnyder, dyrektor zarządzająca Coca-Cola GmbH w Niemczech

 

Fot. DB Cargo 

 

"Partnerstwo z Coca-Cola to dla nas ekscytująca okazja, aby przynieść ludziom radość i magię świąt Bożego Narodzenia bezpośrednio poprzez naszą przyjazną dla klimatu sieć ekologiczną. Wspólnie z silnym partnerem tworzymy niezapomniane chwile dla podróżujących koleją na naszych stacjach i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowej świątecznej tradycji" - podkreśla dr Sigrid Evelyn Nikutta, członek zarządu ds. transportu towarowego w Deutsche Bahn AG i przewodnicząca zarządu DB Cargo AG.

Gdy tylko świąteczny pociąg Coca-Coli wjedzie na stację, każdy podróżny poczuje magię świąt! Słynna czerwona ciężarówka Coca-Coli stoi w widocznym miejscu na jednym z wagonów i będzie centrum wielu świątecznych atrakcji.

Uwaga: Ze względów bezpieczeństwa przystanki Coca-Cola X-Mas Train Tour można zwiedzać wyłącznie z biletem. Bilety zostaną rozlosowane za pośrednictwem współpracy, własnych kanałów mediów społecznościowych i aplikacji Coca-Cola. 

O firmie Coca-Cola

The Coca-Cola Company, z siedzibą w Atlancie (USA), oferuje ponad 500 marek w 200 krajach i regionach. Oprócz klasycznych napojów bezalkoholowych, nasz asortyment obejmuje wody, napoje dla sportowców, gotowe do spożycia herbaty i gorące napoje. Około jedna trzecia tych napojów w Niemczech jest już bezkaloryczna lub o obniżonej zawartości kalorii. Stale rozwijamy naszą ofertę, zmniejszając zawartość cukru w naszych napojach i wprowadzając na rynek nowe produkty. Na całym świecie dla Coca-Coli pracuje ponad 700 000 pracowników, a nasza oferta w Niemczech obejmuje około 60 napojów bezalkoholowych. Coca-Cola realizuje kompleksową strategię zrównoważonego rozwoju.