Remonty przepraw na Warmii i Mazurach

Remonty przepraw na Warmii i Mazurach

24 kwietnia 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie ogłosił cztery przetargi na remont konstrukcji stalowych zlokalizowanych na liniach kolejowych w województwie warmińsko –mazurskim. Renowację przejdą dwa mosty, wiadukt oraz przepust kolejowy.

Remonty przepraw na Warmii i Mazurach
Fot. Sopek

Pierwszy przetarg dotyczy wykonania remontu stalowego wiaduktu kolejowego o długości 7 m na szlaku Olsztynek – Gągławki  linii kolejowej nr 216 Działdowo - Olsztyn. Remont zakłada odbudowę barierek ochronnych, uzupełnienie ubytków ścianach z kamienia, ścianach cementowych i ceglanych, wymianę drewnianych belek chodnikowych i pochodnikowych. Zamawiający udzieli tego zamówienia wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. Termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od daty podpisania umowy. PKP PLK nie wymagają zabezpieczenia oferty wadium. Ofertę należy złożyć do 8 maja 2012 r. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Przedmiotem drugiego przetargu jest wykonanie remontu stalowego mostu kolejowego o długości 22,7 m nad rzeką Dajną na szlaku Kętrzyn – Tołkiny  linii kolejowej nr 38 Białystok – Bartoszyce. Remont obejmie wymianę mostownic (w tym opracowanie projektu pomiaru niwelety toru nr 1 na moście w celu wymiany mostownic), naprawę powierzchni betonowych, naprawę urządzeń przeciwwykolejeniowych,  a także malowanie elementów stalowych obiektu. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od daty podpisania umowy. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 tys. zł oraz udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Oferty należy składać do 8 maja 2012 r.

Kolejny przetarg dotyczy wykonania remontu 35-metrowego stalowego mostu kolejowego na szlaku Tropy – Elbląg linii kolejowej nr 204 Malbork – Braniewo. Prace obejmą zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej, naprawę przyczółków i filara z cegły i kamienia, oczyszczenie ław podporowych, wymianę dyliny drewnianej. Termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od daty podpisania umowy. Nie wymaga się wniesienia wadium. Termin składania ofert mija 9 maja 2012 r.

Zwycięzca ostatniego, czwartego przetargu wykona remont przepustu kolejowego od długości 50,6 m  na szlaku Naterki – Olsztyn linii kolejowej nr 353 Poznań – Skandawa. Roboty mają zostać przeprowadzone obejmą uzupełnić ubytki cegieł sklepień, oczyścić i spoinować ściany, poprawić sklepienie w środku przepustu, wyciąć drzewa w rejonie przepustu, wykonać izolację ścianki w pachwinie. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę. Remont ma zostać wykonany w ciągu 45 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Oferty należy składać do 8 maja 2012 r.

Jedynym kryterium oceny wszystkich ofert jest cena.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykuł Koleje Mazowieckie nie boją się fanów Legii Koleje Mazowieckie nie boją się fanów Legii
Następny artykuł Gdańska tramwajowa gra miejska Gdańska tramwajowa gra miejska