Zmiany w konkursie na członka zarządu PLK

Zmiany w konkursie na członka zarządu PLK

10 maja 2012 | Autor:
PODZIEL SIĘ

Kandydaci na nowego członka zarządu- dyrektora ds. eksploatacji  PKP Polskich Linii Kolejowych będą musieli, oprócz co najmniej 5-letniego stażu pracy, wykazać nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym technicznym w podmiocie gospodarczym prowadzącym działalność w zakresie zarządzania infrastrukturą kolejową.

Złożone oferty zostaną otwarte w dniu 24 maja 2012 r. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi warunki formalne określone w ogłoszeniu zostaną przeprowadzone w siedzibie spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03 – 734 Warszawa ul. Targowa 74, od 28 maja 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., w toku których Rada Nadzorcza oceniać będzie wiedzę z zakresu podanego w ogłoszeniu z dnia 30 kwietnia 2012 r.

Więcej informacji znajduje się tutaj.