W przetargu na wymianę nawierzchni kolejowej w torze nr 1 wraz z robotami towarzyszącymi między Nową Solą a Niedoradzem wpłynęły trzy oferty. Najtańszą z nich złożyło konsorcjum firm OHL ŽS i OHL ZS Polska. Za realizację prac oferuje 21,78 mln zł.
Zamówienie obejmuje remont nawierzchni na odcinku 10,7 km będącym częścią linii kolejowej nr 273 Wrocław – Szczecin. Inwestycja zostanie zrealizowana w ramach zadania pt. „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra".
Oprócz konsorcjum OHL ŽS i OHL ZS Polska oferty w przetargu złożyło konsorcjum Przedsiębiorstwo „Unitor B” i Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „Tor” (26,21 mln zł) oraz spółka Torpol (24,78 mln zł).
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty PKP Polskie Linie Kolejowe będą się kierować kryterium najniższej ceny. Zwycięzca przetargu będzie miał czas do 30 listopada 2012 r. na wykonanie wszystkich prac.